loading...
فروشگاه محصولات مراقبت از پوست
تولید محتوا لوپاس بازدید : 15 چهارشنبه 23 آذر 1401 نظرات (0)

آیا تا به حال از ماسک لب برای زیبایی لب های خود استفاده کرده اید؟ آیا اعتقاد دارید ماسک لب نمی تواند پوست خشک لب های شما را درمان کند؟ همه ما خواهان لب‌هایی خوشرنگ و سالم هستیم اینطور نیست؟ اما به دلیل آلودگی، تغییر آب و هوا، انتخاب های سبک زندگی، لب های ما دچار ترک خوردگی و رنگدانه می شوند. در نهایت لب های خود را با لایه هایی از رژ لب می پوشانیم. در حالی که ممکن است با کمک رنگ یا رژ لب به رنگ کامل لب برسید، این نتایج ظرف چند ساعت محو می شوند. در اینجا 5 ماسک لب با استفاده از مواد اولیه و یک ماسک معجزه آسا برای حجم دهی و خوشرنگ کردن لب های تیره شما نیز ارائه شده است! پس برای آگاه شدن از راز زیبایی لب ها نیز ادامه این مطلب را از دست ندهید.

زردچوبه و شیر
زردچوبه یک ماده آرایشی شناخته شده است که از دیرباز مورد استفاده قرار می گیرد، شیر نیز همینطور. ترکیب این دو ماده باعث روشن شدن لکه های تیره و ترمیم پوست از درون می شود. آنها یک ترکیب عالی برای تغییر رنگدانه پوست هستند.

گلاب و عسل
گلاب یک ماده عالی برای نشان دادن رنگ صورتی در لب های شما است. لب های شما را تغذیه می کند در حالی که عسل جزء مرطوب کننده طولانی مدت را به همراه می آورد. این مواد با هم می توانند لب های شما را مرطوب کنند و در عین حال آنها را درخشان کنند.

ماسک توت فرنگی
توت های طبیعی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند که از تیره شدن لب ها جلوگیری می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از بالم لب های موجود در بازار طعم توت فرنگی دارند. اما پیشنهاد ما این است که توت فرنگی را مستقیماً روی لب های خود بمالید!

ماسک انار
دانه های انار می توانند به توقف تولید ملانین و به درمان رنگدانه ها کمک و از تیره شدن لب ها در قرار گرفتن در معرض آفتاب جلوگیری می کند.

ماسک گلبرگ رز
گلبرگ های رز و شیر هر دو مرطوب کننده های طبیعی هستند. عصاره گل رز تعادل و آبرسانی سالم و سلامت لب ها را باز می گرداند. آنها همراه با شیر به عنوان یک درمان فوق العاده برای تغییر رنگ و ترمیم لب های تیره و لکه دار عمل می کنند.

https://dermisteb.com/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%84%d8%a8/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 14 چهارشنبه 23 آذر 1401 نظرات (0)

آیا از فواید آهن در زیبایی پوست آگاهید؟ آیا از نقش اساسی آن در سلامتی بدن باخبرید؟ همه ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی، نقش مهمی در متابولیسم بدن و سلامت کلی ما دارند! آهن یکی از مواد معدنی مهم است که برای سلامتی ما ضروری است! آهن از چندین جهت برای ما مفید است. کمبود آهن نه تنها ممکن است منجر به کم خونی، به ویژه در زنان شود، بلکه می تواند سایر عملکردهای ضروری بدن را نیز مختل کند! باهمه این اوصاف نمی توان نقش آهن را در سلامتی و زیبایی پوست نادیده گرفت. مصرف خوب آهن در رژیم غذایی بر سلامت پوست، مو و به طور کلی بهبود ایمنی شما منعکس می شود! برای دانستن بیشتر در مورد فواید کلیدی آهن و اینکه چگونه می توانید مطمئن شوید که آهن کافی دارید، ادامه مطلب را بخوانید!
 انواع آهن مفید برای پوست

دو حالت طبیعی در منابع غذایی حاوی آهن وجود دارد. اینها آهن هِم و آهن غیرهِم هستند. آهن هِم فقط در منابع غیر گیاهی و آهن غیرهِم را می توان در منابع گیاهی و همچنین غذاهای غنی شده یافت. قابل ذکر است که اولی به راحتی در بدن جذب می شود تا بتوانید فواید آهن را برای پوست بسیار سریعتر تجربه کنید. با این حال، می توان مزایای کامل این ریز مغذی را از منابع آهن غیرهم تجربه کرد. از آنجایی که نیاز به آهن می تواند با افزایش سن تغییر کند، مصرف متعادل غذاهای غنی از آهن هِم و غیرهِم برای به دست آوردن حداکثر فواید آهن در بدن مهم است.

به پوست شما درخشندگی می بخشد
پوست رنگ پریده و حلقه های تیره شایع ترین علائم کم خونی ناشی از کمبود آهن هستند. کمبود آهن باعث کاهش سطح هموگلوبین و در نتیجه کاهش متعاقب گلبول های قرمز می‌شود. کاهش جریان اکسیژن می‌تواند رنگ پوست شما را از بین ببرد و باعث شود پوست شما نرم به نظر برسد. یک دوز سالم از غذاهای غنی از آهن در رژیم غذایی روزانه شما می تواند به پوست شما درخشش ببخشد.

آهن روند بهبود زخم را تسریع می کند
اگر روند بهودی زخم بدن شما زمان طولانی می برد ، یکی از دلایل آن کمبود آهن است. تحقیقات اخیر نشان داده است که از فواید آهن بهبود زخم می باشد. آهن یک ماده مغذی بسیار موثر در درمان زخم های روی پوست است. از آنجایی که آهن تولید گلبول های قرمز خون (RBCs) را افزایش می دهد، برای بهبود زخم بسیار مفید است.

کاهش لکه های تیره و حلقه های زیر چشم
بسیاری از افراد از تیرگی اطراف چشمان خود رنج می برند. بروز این عارضه دلایل مختلفی دارد که یکی از بارزترین دلیل آن می تواند به دلیل شرایط کم خونی ایجاد می شوند که در آن کمتر از مقدار لازم خون اکسیژن دار به رگ های خونی در سطح پوست و زیر چشم می رسد. با این حال، زمانی که شما دوز سالم آهن را در رژیم غذایی روزانه خود مصرف می کنید، بدن شما می تواند خون اکسیژن دار کافی را به این قسمت ها ارسال کند. این کار به کاهش لکه های تیره و سیاهی زیر چشم کمک می کند.

با ریزش مو مبارزه می کند
از دیگر فواید آهن جلوگیری از ریزش مو است. یک مطالعه مجله اروپایی درماتولوژی نشان داد که زنان ممکن است به دلیل کمبود آهن دچار ریزش بیش از حد مو شوند. این مطالعه گزارش داد که ذخایر کم آهن (فریتین) میزان ریزش مو را به ویژه در زنان غیر یائسه افزایش می دهد. آهن همچنین به بهبود بافت مو کمک می کند و با افزایش جریان اکسیژن و مواد مغذی به ریشه مو و پوست سر، تیرگی را کاهش می دهد.

شما را پرانرژی می کند
آهن به عنوان حامل اکسیژن در بدن عمل می کند و آن را به ماهیچه ها و مغز منتقل می کند و در نتیجه عملکرد فیزیکی و هوشیاری ذهنی را افزایش می دهد. سطوح پایین آهن در بدن می تواند شما را بی توجه، تحریک پذیر و خسته کند. طبق مطالعه ای که توسط دانشگاه ملبورن انجام شد، مکمل آهن به بهبود عملکرد ورزشی در زنان کمک می کند.

https://dermisteb.com/%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%87%d9%86/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 15 چهارشنبه 23 آذر 1401 نظرات (0)

اتوی صورت یا اسکرابر پوست درحقیقت یک دستگاه کوچک بوده که با استفاده از امواج فراصوتی و لبه فلزی خود آلودگی ها را از عمیق ترین منافذ پوست بیرون کشیده و کاملا سطح پوست را لایه برداری می کند.

این دستگاه بدون وارد کردن هیچ آسیبی به پوست، تمامی سبوم اضافی و آلودگی های پوست را خارج می کند و در نهایت همانند یک اتو موجب صاف شدن پوست می شود.

امروزه بسیاری از سالن های زیبایی و مراکز تخصصی پوست از این دستگاه برای پاکسازی پوست مشتریان استفاده می کنند. امواج فراصوت درما اف به ترمیم پوست کمک می کند و به جذب مواد مغذی و همچنین لیفت پوست نیز کمک می نماید.

ارتعاشات بالای امواج صوتی در این اتوی صورت فراصوتی موجب باز شدن منافذ بسته پوست و می شود آلودگی های سطح پوست را تمیز می کند. این موضوع می تواند به صاف و روشن شدن پوست نیز کمک زیادی کند.

نحوه استفاده از درما اف یا اتوی صورت
نحوه استفاده از درما اف یا اتوی صورت بسیار راحت است. به طور کلی بیشتر انواع این دستگاه که در بازار موجود هستند، سه حالت دارند. حالت اسکراب یا لایه بردار، حالت آبرسانی یا جذب مواد مغذی و حالت لیفتینگ. شما باید ابتدا حالت مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر هیچ تجربه ای در کارهای زیبایی و مراقبت از پوست ندارید بهتر است ابتدا نگاهی به فیلم اتوی صورت و طریقه استفاده از آن بیندازید و بعد آن را استفاده کنید.

حالت لایه بردار اتوی صورت
برای استفاده از حالت پاکسازی یا لایه برداری بهتر است حتماً از قبل به خوبی با یک شوینده ملایم بشویید. سپس پوست را بخور دهید. این کار موجب می شود تا آلودگی ها راحت تر از پوست شما پاک شوند. در نهایت می توانید دستگاه را روی حالت لایه بردار تنظیم کنید. سپس آن را در زاویه ۴۵ درجه روی پوست بکشید تا آلودگی ها تمیز شوند.اما این دستگاه حالت های مختلفی داشته به همین بابت ما در ادامه مطلب حالت های مختلف این دستگاه را به شما آموزش خواهیم داد.

۲. حالت آبرسانی اتوی صورت
برای استفاده از حالت آبرسانی پوست باید اتوی صورت باید ابتدا کرم و ژل مورد نظر را روی پوست بزنید. سپس درما اف را به سمت بالا روی پوست حرکت دهید. توجه داشته باشید که در این حالت قسمت صاف تیغه باید روی پوست باشد. برای این کار می توانید از هر نوع کرم، سرم، آبرسان یا ژلی که با پوست شما سازگار است استفاده کنید. توجه داشته باشید که کشیدن دستگاه به صورت خشک روی صورت موجب آسیب رسیدن به پوست می شود.

حالت لیفتینگ اتوی صورت
برای استفاده از دستگاه در حالت لیفتینگ باید دستگاه را روی گزینه لیفتینگ تنظیم نمایید. سپس مقداری ژل یا سرم مخصوص لیفت یا جوانساز به پوستتان بزنید. حالا می توانید با حرکت دادن دستگاه به سمت بالا عمل لیفت را انجام دهید. توجه داشته باشید که در این حالت باید تیغه دستگاه به سمت بالا باشد

تعداد دفعات استفاده از اتوی صورت چقدر است؟
این موضوع معمولاً به نوع پوست فرد بستگی دارد. اما به طور کلی گفته می شود که افرادی که پوست چربی دارند برای استفاده از حالت لایه بردار می توانند تا ۳ بار در هفته آن را به کار ببرید. افرادی که پوست خشک دارند بهتر است ۱ بار در هفته از حالت لایه برداری استفاده کنند. برای استفاده از حالت آبرسانی و لیفتینگ دستگاه می توانید یک بار در روز و هر بار از ۱ تا ۳ دقیقه از دستگاه استفاده کنید. توجه داشته باشید که پوست های حساس و خشک بهتر است به صورت یک روز در میان و با حداقل زمان ممکن از دستگاه استفاده کنند تا پوستشان تحریک نشود.

https://dermisteb.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a7%d9%81/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 24 چهارشنبه 23 آذر 1401 نظرات (0)

داشتن موی فر شما را از جمعیت متمایز می کند! در واقع، معمولاً برای داشتن فرهای طبیعی بسیار نادر هستند که موها را حجیم و درخشان می کند. اما، شما همچنین نمی توانید انکار کنید که این نوع مو منحصر به فرد چالش های خاص خود را دارد. برای شروع، موهای فر طبیعی نیاز به نگهداری بیشتری دارند. چنین عواملی منجر به از دست دادن حالت فرها، کشیده شدن موها و شکافته شدن موها می شود. اما، شما می توانید این مشکلات را با برخی مواد طبیعی که به راحتی در خانه پیدا می شوند، برطرف کنید! این ۴ ماسک مو برای موهای فر می تواند به شما در حفظ آن فرهای زیبا کمک کند.

ماسک موز و ماست

هم موز و هم ماست آبرسانی عمیقی دارند. به همین دلیل این ماسک موی فر، بیشتر از هر نوع موی دیگری، مرطوب ماندن اهمیت دارد، زیرا خشکی می تواند موها را کهنه به نظر برساند. از طرفی موهای فر که به خوبی هیدراته شده اند حجیم به نظر می رسند.

برای تهیه این ماسک مو، در ابتدا یک عدد موز را له کرده و با یک فنجان ماست مخلوط کنید. این ماسک مو را روی موهای تمیز خود بمالید از ریشه شروع کنید و طول موها را بپوشانید. اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و سپس آن را با آب گرم و شامپوی ملایم بشویید. سعی کنید این ماسک را دوبار در هفته استفاده نمایید تا تاثیر شگفت انگیز این ماسک موی فر را مشاهده نمایید.

عسل و تخم مرغ

تخم مرغ نه تنها در طبیعت مرطوب کننده است، بلکه حاوی پروتئین هایی است که می تواند با افزایش قدرت و اطمینان از دور شدن از مشکلات رایج مو مانند ریزش مو، به موهای شما کمک کند. از طرف دیگر، عسل یک مرطوب کننده طبیعی است که به این معنی است که رطوبت را حفظ می کند و به موهای شما درخشندگی بسیار مورد نیاز می دهد.

آب برنج و آووکادو

اعتقاد بر این است که اینوزیتول، که جزء آب برنج است، قادر است به مو نفوذ کند و هر گونه آسیب را ترمیم کند. علاوه بر این، آووکادو نه تنها بسیار آبرسان است، بلکه حاوی دوز سالم ویتامین B کمپلکس است که به رشد مو کمک می کند. این ماسک مو به موهای شما کمک می کند تا سلامتی خود را بازیابند و مشخص تر شوند.

ماسک موی فر با روغن کرچک

این روغن در افزایش حجم مو بسیار مؤثر عمل می‌کند. استفاده از روغن نارگیل، روغن کرچک و روغن درخت چای برای موی فر به تدریج باعث پرپشتی و افزایش حجم مو می‌شود. اگرچه هنوز اثبات علمی برای این اثر وجود ندارد، اما تجربه نشان داده اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان‌های روغن کرچک در افزایش رطوبت موهای خشک و شکننده، کاهش شکنندگی تارهای مو و افزایش حجم آن‌ها مؤثر هستند.

https://dermisteb.com/%d9%85%d9%88%db%8c-%d9%81%d8%b1/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 19 سه شنبه 22 آذر 1401 نظرات (0)

۷ فایده شگفت انگیز سرم دور چشم که شما شگفت زده می کند!

هنگام در نظر گرفتن ملزومات روزانه مراقبت از پوست، سرم دور چشم را هرگز نباید نادیده گرفت. سرم دور چشم نه تنها می تواند ظاهر سیاهی، خشکی و پف چشم را هدف قرار دهد، بلکه استفاده از سرم چشمی با فواید آبرسان و ضد پیری شدید اسید هیالورونیک می تواند تاثیر قابل توجهی بر سطح رطوبت پوست شما داشته باشد. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا استفاده از سرم چشم هیالورونیک اسید در روتین مراقبت از پوست شما می تواند کلید حفظ ظاهر جوان پوست شما باشد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال شما نیز پاسخ دهیم تا شما هم یکی از عاشقان سرم دور چشم شوید.

سرم دور چشم چیست؟

سرم‌ها به طور کلی دسته‌ای از محصولات مراقبت از پوست هستند که به منظور تأمین مقادیر بالایی از مواد مؤثره فعال خاص برای پوست طراحی شده‌اند. سرم‌ها به شکل ژل، مایع یا کرمی هستند و جذب سریعی دارند. می‌توانند شفاف باشند یا نباشند و معمولاً نسبت به مرطوب‌کننده‌ها بافت سبک‌تری دارند. سرم‌ها، چه سرم دور چشم و چه سرم صورت، با توجه به فرمول و ترکیب‌شان، غلظت‌های متفاوتی دارند. بنابراین، آنچه باعث می‌شود محصولی در دسته سرم‌ها قرار بگیرد، حالت مایع یا شفافیت آن نیست، بلکه وجود مقدار بالایی از مواد فعال در فرمولاسیون آن است.

تفاوت سرم دور چشم و کرم دور چشم چیست

کرم دور چشم معمولاً غلظت بالاتری دارند و نسبت مواد مؤثره فعال آن‌ها به ترکیبات غیرفعال‌شان کمتر است (با توجه به فرمولشان). کرم‌های چشم به تشکیل حفاظی آبرسان کمک می‌کنند که خشکی را دور می‌کند؛ یعنی نقش اصلی آن‌ها پیشگیری از خشکی ناحیه حساس اطراف چشم است.البته وقتی مواد متفاوتی به ترکیب آن‌ها اضافه می‌شود، فواید دیگری هم پیدا می‌کنند.

به طور کلی، سرم‌های دور چشم مقدار بالایی مواد مؤثره فعال دارند. این ترکیبات معمولاً وزن مولکولی پایینی دارند. این ویژگی باعث می‌شود بهتر به سطح پوست نفوذ کنند. بنابراین مهم نیست این سرم‌ها از کرم‌ها سبک‌تر یا غلیظ‌تر هستند؛ آن‌ها در پیشگیری از مشکلات نواحی دور چشم یا درمان آن‌ها مؤثرتر هستند.

https://dermisteb.com/%d8%b3%d8%b1%d9%85-%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 30 سه شنبه 22 آذر 1401 نظرات (0)

آیا از تا به حال از ماسک دور چشم میوه‌ای به عنوان رفع خستگی چشمان خود استفاده کرده اید؟ به نظر می رسد در عصر امروز، فناوری بر انسان غلبه کرده است. هر وظیفه ای که انجام می دهیم مبتنی بر فناوری است. در روند ساده‌تر و پیچیده‌تر کردن زندگی‌مان، بدون اینکه متوجه باشیم، خود را مستعد بسیاری از مسائل بهداشتی کرده‌ایم. یکی از آنها آسیب به چشم است. قرار گرفتن مداوم در معرض نمایشگر کامپیوتر، تلفن همراه و تلویزیون باعث تاری دید، خستگی چشم و مشکلات مختلف دیگر می شود. از دیگر علل آسیب چشم می توان به نوشیدن زیاد الکل و سیگار کشیدن اشاره کرد. چیزی که بسیاری از آن غافل هستند این است که الکل ماهیچه های چشم را ضعیف می کند و می تواند باعث تاری دید دائمی شود. از طرف دیگر سیگار کشیدن می تواند منجر به سندرم خشکی چشم و آب مروارید شود.

ماسک دور چشم میوه‌ای نارگیل
روغن نارگیل برای از بین بردن حلقه های سیاه یا کیسه های سنگین دور چشم موثرترین و مفیدترین روغن نارگیل است. به سادگی چند قطره از آن را زیر چشم ماساژ دهید تا از سیاهی دور چشم خلاص شوید. ممکن است مجبور شوید هر روز این کار را انجام دهید تا به نتایج سریع تری برسید.

ماسک دور چشم بادام

روغن بادام مانند یک آبرسان برای پوست عمل می کند. به محو شدن حلقه های تیره و به حداقل رساندن چین و چروک های پنجه کلاغی کمک می کند. ترکیبی از روغن بادام و عسل که هر شب استفاده می شود می تواند از سیاهی دور چشم و کیسه های چشم جلوگیری کند.

ماسک دور چشم میوه‌ای خیار

در آخر و بهترین و متداول ترین ماسک تسکین دهنده ماسک دور چشم خیار است. خیار به دلیل اثر تسکین دهنده و آرامش بخش خود شناخته شده است. استفاده مکرر از این ماسک چشمان شما را کاملاً پرانرژی و شاداب نشان می دهد. خیار را رنده کنید و بگذارید نیم ساعت در یخچال بماند سپس آن را به طور یکنواخت دور چشم پخش کنید. بعد از ۳۰ دقیقه آن را با آب سرد بشویید. اگر می خواهید به این روند سرعت ببخشید می توانید با استفاده از ماسک دورچشم ARFA نیز خستگی را از چشمان خود دور کنید. این ماسک خیار با فراوری های انجام شده می تواندبه طرزمعجزه آسایی جوانی و طراوت را به چشمان خود نیز هدیه دهید

https://dermisteb.com/product/arfa-eye-mask/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 16 سه شنبه 22 آذر 1401 نظرات (0)

اگر درد، چشم‌های خسته، تاری دید، خشکی چشم، سوزش، خستگی چشم یا دوبینی را تجربه می‌کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا ماساژ دادن نقاط فشار اطراف چشم‌تان می‌تواند سلامت چشم‌تان را بهبود بخشد. ماساژ نقاط خاص ممکن است باعث تسکین برخی از بیماری های حاد و مزمن چشم شود. ماساژور چشم می توانند کمک بزرگی برای کاهش فشار ناشی از استفاده بیش از حد از صفحه نمایش باشند.

فواید زیبایی ماساژور چشم:

ماساژور چشم رگ های خونی اطراف چشم را تحریک کرده و گردش خون را تسریع می کند. از طرفی چین و چروک ها را کاهش داده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. اگر شما استفاده از دستگاه ماساژور چشم را هر روز به مدت پانزده دقیقه از آن استفاده کنید، می توانید به از بین بردن کیسه های چشم و سیاهی های ناشی از خواب ناکافی و گردش خون ضعیف نیز کمک کنید. ماساژورهای چشم با تقویت متابولیسم سلول های چشم، رفع چین و چروک دور چشم، رفع خواب آلودگی و پف صورت و در عین حال آرامش پوست را از بین می برد. این در نهایت پوست اطراف چشم را برای درخشش جوانی روشن می کند.

 نکات استفاده از ماساژور چشم
همواره در زمان استفاده از عینک ماساژور چشم ، صورت را به سمت بالا بگیرید، تا مخالف اثرات جاذبه روی بافت های صورت شود که به حداکثر رساندن گردش خون ناشی از ماساژ کمک کند. با سرعت کم شروع کنید و سپس به آرامی مقدار شدت را بر حسب دلخواه افزایش دهید. پس از آن ممکن است نواحی دور چشم قرمز شود، این نشان می دهد که شما گردش خون بیشتری در این منطقه به دست آورده اید.

https://dermisteb.com/%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%a7%da%98%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 16 سه شنبه 22 آذر 1401 نظرات (0)

حلزون تراپی چیست؟ دنیای مراقبت از پوست و زیبایی مملو از درمان‌ها و روش‌های عجیب و هیجان‌انگیزی است که می‌تواند شما را به دنیایی سلامتی نیز ترغیب نماید. از استفاده از ماسک طلا و خاک رس گرفته تا استفاده از خاویار گران قیمت به عنوان ماسک سم زدایی. هیچ محدودیتی برای خلاقیت مبتکرانی که به دنبال زیبایی هستند وجود ندارد. یکی از این روش‌های خیره ‌کننده، انجام حلزون تراپی صورت است که افراد را مجذوب خود می‌کند .
حلزون‌تراپی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، فیشال صورت با حلزون روشی است که در آن حلزون های زنده روی صورت شما می لغزند. این کار ابتدا با پاکسازی صورت و سپس یک تونر و ماساژ سریع با محصولات موسین حلزون انجام می شود. در روش‌های سنتی حلزون از حلزون‌های باغی در طول صورت استفاده می‌شود و برای چند دقیقه روی صورت‌تان می لغزند. اما بیشتر فیشال های تجاری حلزون به محصولات تزریق شده با موسین حلزون و مراحل منظم صورت می چسبند.
مواد مغذی در حلزون تراپی

در حلزون تراپی مواد چسبنده ترشحات حلزون مملو از مواد مغذی است، موسین حلزون مملو از مواد مغذی ضروری است که می تواند برای پوست شما معجزه کند.این مواد مغذی شامل اسید هیالورونیک، گلیکوپروتئین، پروتئوگلیکان ها و پپتیدهای میکروبی و مس بوده که یافتن این مواد مغذی ضروری در طبیعت در جاهای دیگر بسیار دشوار است و با اضافه شدن به محصولات مراقبت از پوست، پول زیادی به دست می‌آورد.
فواید حلزون تراپی برای پوست

از آنجا که موسین حلزون۹۱ تا ۹۸ درصد آن آب است، هنگامی که در لوازم آرایشی استفاده می شود، چندین بار فیلتر می شود تا خلوص آن افزایش یابد. به این ترتیب، محتوای آب بسیار بالایی دارد که به نوبه خود آن را به یک عامل آبرسان عالی برای پوست تبدیل می کند. استفاده منظم از این ماده می تواند پوستی نرم، لطیف و درخشان به شما بدهد! موسین حلزون به دلیل فواید ضد پیری بسیار شناخته شده است این ماده دارای خواص ضد پیری است. افزایش تولید کلاژن و الاستین، به حداقل رساندن آسیب رادیکال های آزاد، ترمیم بافت های آسیب دیده و حفظ سطح هیدراتاسیون. مزایای ضد پیری این ماده باعث محبوبیت آن در بین علاقه مندان به زیبایی شده است.

https://dermisteb.com/%d8%ad%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 19 یکشنبه 13 آذر 1401 نظرات (0)

ماسک ورقه ای عسل یکی از محصولات مراقبتی پرفروش این روزها محسوب میشود .اما دلیل آن چه چیز می تواند باشد؟ عسل به طور طبیعی توسط فعالیت آنزیم ها، مواد گیاهی و باکتری های زنده تولید می شود و در نتیجه یک عنصر قوی با صدها کاربرد عملی مفید ایجاد می شود. فرآیند تولید منحصر به فرد عسل، آن را برای کاربردهای آرایشی مانند درمان آکنه، ترمیم جای زخم و یکنواختی رنگ پوست ارزشمند کرده است. درادامه با ماهمراه باشید تا از فواید ماسک ورقه ای عسل نیز بهره مند شوید.

آیا عسل برای پوست مفید است؟
بله، عسل برای پوست مفید است. مطالعات متعدد نشان می دهد که عسل دارای خواص ضد میکروبی است و به طور گسترده ای به عنوان یک درمان موضعی پوست استفاده می شود. عسل فواید زیبایی نیز دارد. این ماده در محصولات مختلف مراقبت از صورت، از جمله ژل های پاک کننده، مرطوب کننده ها و بالم های لب و از همه مهمتر ماسک های ورقه ای یافت می شود.

پوست شما را آرام می کند
عسل غنی از آنتی اکسیدان بوده و یکی از بهترین مواد طبیعی برای پوست های حساس است. اگر پوست حساس یا تحریک شده ای دارید یا به محصولی حساسیت دارید، استفاده از عسل روی پوست می تواند به تسکین آن کمک کند زیرا دارای خواص درمانی است.

به بهبود آکنه کمک می کند
اگر آکنه صورت خود دارید، می توانید عسل را به پوست خود بمالید. طبق مطالعات انجام شده، عسل حاوی ترکیبات ضد قارچ پینوسمبرین و لیزوزیم است که می تواند به سرعت این عارضه را از روی پوست شما نیز پاک کند.
همچنین پراکسید هیدروژن موجود در عسل دارای خواص ضد میکروبی است که به کاهش آکنه و التهاب کمک می کند واز طرفی نیزبه باز شدن منافذ و رشد بافت های جدید کمک می نماید.

https://dermisteb.com/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%88%d8%b1%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%b3%d9%84/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 18 یکشنبه 13 آذر 1401 نظرات (0)

 

ماسک ورقه ای صورت با فواید شگفت انگیز خود توانسته از محصولات مراقبتی محبوب در میان افراد محسوب شود. آیا با فرا رسیدن فصل سرما احساس می کنید پوستتان کدر و خشک شده است؟ آیا پوستتان دچار کم آبی شده ؟ قصد دارید پوستتان را در زمستان و پاییز های تغذیه احیا کنید تا درخشش آن شگفت زده شوید استفاده از انواع ماسک ورقه‌ای را دست کم نگیرید. ماسک ورقه ای، یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت پوست و رساندن مواد مغذی به آن محسوب می‌شود. خواص ماسک ورقه‌ای برای پوست بسیار زیاد است. احتمالا شما هم برای انتخاب بهترین ماسک ورقه‌ای، میان مدل‌های مختلف با کارایی‌های گوناگون، کمی دچار تردید هستید. جای نگرانی نیست، در ادامه با ما همراه باشید تا چند و چون و ریز به ریز ماسک‌های ورقه‌ای و فواید آن‌ها را مرور کنیم.

 ماسک ورقه‌ای صورت چیست؟
ماسک‌های ورقه‌ای، جنسی شبیه به جنس پنبه داشته و تمام سطح داخلی آن‌ها، به مواد سرم مانندی آغشته می‌شود. این ماسک‌ها ورقه‌های بیضی یا گرد و شبیه به شکل صورت هستند که قسمت چشم، بینی و لب آنها برای راحتی باز است. ورقه‌ای که آغشته به سرم مغذی است روی صورت گذاشته شده تا به جذب بهتر مواد هم کمک کند. به این شکل زمانی که ماسک را روی پوست خود (حالا هر نقطه‌ای از آن که باشد)، قرار می‌دهید؛ این مواد آغشته به لایه داخلی ماسک، به پوست شما نفوذ خواهند کرد. مزیت اصلی ماسک‌های ورقه ای، این است که پس از استفاده آن‌ها، نیازی به تمیزکاری معمول که برای ماسک‌های روغنی پیش رو دارید، نخواهد بود.

انواع ماسک ورقه‌ ای صورت
اصلی‌ترین و شاید باید بگوییم ماسک مادر از این گروه، ماسکی است که محل چشم‌ها و بینی، سوراخ شده و جدا شده باشد. به این شکل با قرار دادن ماسک روی صورت، تمام فضای معنی‌دار آن، پوشانده خواهد شد. اما در یک نگاه دیگر، می‌توان ماسک‌های ورقه‌ای را به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری نیز تقسیم‌بندی کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ماسک ورقه‌ ای دور چشم
این نوع ماسک‌ها، که گاهی اوقات به اشتباه با پچ زیر چشم یکی در نظر گرفته می شود، برای پوست دور چشم‌ها طراحی شده‌اند و با تمرکز بر این ناحیه، روی چشم‌ها (در حقیقت دور چشم‌ها) قرار می‌گیرند.

https://dermisteb.com/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%88%d8%b1%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 1,685
  • بازدید کلی : 4,073