loading...
فروشگاه محصولات مراقبت از پوست
تولید محتوا لوپاس بازدید : 23 پنجشنبه 13 بهمن 1401 نظرات (0)

خشکی پوست سر یک مشکل شایع است که باعث تحریک و ناراحتی می شود و این مشکل به طور کلی به دلیل مسائل آرایشی و بهداشتی ایجاد می شود که با اقدامات مراقبت از خود و درمان های خانگی قابل کنترل است. این موارد شامل تغییر محصولات مو، مرطوب سازی مو و جلوگیری از شستشوی زیاد به خصوص با آب داغ است.درمان های خانگی مختلفی برای کمک به بهبود علائم مرتبط با خشکی پوست سر وجود دارد.
ترفندهای از بین بردن خشکی پوست سر
روغن نارگیل و لیمو

لیمو و روغن نارگیل در صورت استفاده همزمان می توانند به مدیریت خشکی پوست سر کمک کنند. لیمو حاوی اسید سیتریک است که می تواند به درمان شوره سر کمک کند و روغن نارگیل به مرطوب سازی و تغذیه پوست سر کمک می کند.

نحوه استفاده:

۴-۵ قطره آب لیمو را با ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید.
مخلوط را روی پوست سر خود ماساژ دهید.
پس از ۳۰ دقیقه موهای خود را با استفاده از شامپوی گیاهی بشویید.
تخم مرغ و ماست

ماست یک ماده رایج در بسیاری از ماسک های مو خانگی است زیرا از نظر پروتئین به رشد و سلامت مو کمک می کند. تخم مرغ به تمیز شدن پوست سر، مبارزه با شوره سر و تقویت مو کمک می کند.

روش استفاده :

۱ فنجان ماست و یک تخم مرغ را در یک کاسه مخلوط کنید. می توانید چند قطره از هر نوع روغن اساسی که در منزل دارید به آن اضافه کنید تا بوی تخم مرغ خنثی شود.
خمیر را به پوست سر خود بمالید.
بعد از ۳۰ دقیقه بشویید.

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا می تواند در مرطوب سازی و آبرسانی پوست سر شما بسیار موثر باشد، بنابراین خارش و خشکی پوست سر را برطرف می کند. این ژل حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی و همچنین دارای خواص ضد میکروبی است که برای پوست سر مفید است.

نحوه استفاده:

ژل آلوئه ورا تازه را از یک برگ استخراج یا ژل آلوئه ورا آماده خریداری کنید
ژل را مخلوط کرده و روی پوست سر خود ماساژ دهید.
بعد از ۲۰ دقیقه بشویید.
از سرکه سیب استفاده کنید

سرکه سیب دارای خواص ضد میکروبی است و به تعادل PH پوست کمک می کند، که به تنظیم آزاد شدن چربی برای کنترل خشکی پوست سر کمک می کند.

نحوه استفاده:

۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را در یک لیوان آب مخلوط کنید. همچنین می توانید عسل به این مخلوط اضافه کنید.
یک پنبه را با این مخلوط خیس کنید و آن را به پوست سر بمالید.
پس از ۱۰ دقیقه موهای خود را با آب سرد بشویید.

همچنین برای کمک به مدیریت و جلوگیری از خشکی پوست سر می توانید اقدامات خود مراقبتی زیر را دنبال کنید:

هیدراتاسیون مناسب را حفظ کنید : اطمینان حاصل کنید که هر روز ۶-۸ لیوان آب مصرف می کنید تا پوست سر و پوست شما مرطوب بماند.

پوست سر خود را ماساژ دهید: ماساژ پوست سر می تواند به درمان خشکی پوست سر کمک کند.

از شانه چوبی استفاده کنید

شانه چوبی از مهم ترین ابزار در صنعت زیبایی محسوب می شوند، چوب طبیعی سبب می شود جریان خود در رگ های زیر پوست سر افزایش یابد و خشکی پوست سر، چربی، رشد موها، شوره سر و… کنترل شوند.

https://dermisteb.com/%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%ae%d8%b4%da%a9%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b3/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 21 پنجشنبه 13 بهمن 1401 نظرات (0)

آیا متوجه وز یا خشک شدن موهای خود و ریزش مو روی شانه و روبالشی خود شده اید؟ همانطور که با تغییر فصل، پوست شما خشک و پوسته پوسته می شود، موهای شما نیز دچار تغییراتی می شود. اماچگونه بر این امر غلبه می کنید؟ آیا برای اینکار راهکاری در پیش گرفته اید؟ برای کمک به شما در این زمینه، ما پنج نکته مفید و موثر برای مراقبت از مودر فصل زمستان نیز را انتخاب کرده ایم که به شما کمک می کند و آن را سالم و شاد نگه دارید.
موی خود را با روغن مرطوب کنید:

شاید تا به حال تصور می کرید که ماساژ روغن تنها چربی مو را کنترل می کند، اما باید بگوییم که این تمام کار روغن ها نیستند. روغن های گیاهی به دلیل رطوبتی که به تارهای مو می بخشد می تواند از رطوبت از دست رفته در زمستان نیز جلوگیری نماید. به همین بابت هر روز چند قطره از روغن تغذیه کننده مو را به انتهای موهایتان بمالید تا ضمن جلوگیری از شکنندگی موهایتان، به حفظ رطوبت مورد نیاز آن‌ها در طول زمستان و همچنین نرم و براق ماندن آن‌ها کمک کنید. روغن آرگان و روغن جوجوبا ازجمله روغن‌های مطلوب برای این کارهستند.
برای مراقبت موی خود از شستشوی مکرر مو بپرهیزید.

اگر مقید هستید که هر روز موهای خود را بشویید، زمان آن رسیده که روال مراقبتی موهایتان را در زمستان تغییر دهید. با شستن زیاد مو، چربی حیاتی و طبیعی پوست سر که ضمن محافظت، باعث مرطوب نگه داشتن موها می‌شود را از دست می‌دهید. فراموش نکنید که وجود این چربی در ماه‌های سرد سال بسیار حیاتی است. سعی کنید مدت زمان بین شستشوی موهایتان را بیشتر کنید.

۰۱. شامپوی ضد شوره

بزرگ‌ترین لطفی که می‌توانید با تغییر فصل به موهای خود انجام دهید، تغییر به شامپوهای ضد شوره است. هوای سرد رطوبت مو را از بین می برد و باعث خشکی، خارش و افزایش احتمال شوره سر می شود. اما اکثر شامپوهای ضد شوره سر باعث خشک شدن موهای شما می شوند. شما میتوانید برای رفع این عارضه از روغن های نارگیل یا روغن کرچک نیز استفاده نمایید. برای اینکار چند قطره روغن ها را به مدت ۲۰ الی۳۰ دقیقه به پوست سرتان ماساژ دهید تا به خوبی جذب فولیکول های مو و منافذ پوست سر شوند.

۰۲. حمام آب داغ ممنوع

استفاده از آب داغ برای شستشوی موها می تواند چربی طبیعی پوست سر را از بین ببرد و آن را خشک کند و موهای شما را خشک، کدر و شکننده به نظر برساند. پیشنهاد می کنیم برای شستن موها از آب سرد یا ولرم استفاده کنید. این کار کمک می کند تا کوتیکول های شما را ببندید و رطوبت را در آن محبوس کنید و موهای شما را صاف و براق می کند.
. استفاده از ابزارهای سبک حرارتی را محدود کنید

شما در فصل زمستان بیشتر در معرض آسیب هستند، به همین دلیل است که باید از ابزارهای حالت دهنده داغ را در این زمان به حداقل برسانید. با این حال، زمانی که از صاف کننده ها یا خشک کن های خود استفاده کنید، مطمئن شوید که از اسپری محافظی مانند اسپری محافظ حرارتی صاف کراتین استفاده کرده اید.

https://dermisteb.com/%d8%a7%db%8c%d9%86-5-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d9%85%d8%a7/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 21 چهارشنبه 28 دی 1401 نظرات (0)

همه ما می‌دانیم که چشم‌ها دریچه‌های روح ما هستند، اما اگر احساس می‌کنید که چشم‌هایتان باعث می‌شود خسته‌تر یا مسن‌تر از آنچه هستید به نظر برسید و پوست شما استحکام خود را از دست داده باشد. شما می توانید با کمک درمان غیرجراحی پلاسما پن فیوژن جوان‌تر و با اعتماد به‌نفس‌تر به نظر برسید. اگر نمی‌دانید که آیا درمان پلاسما پن فیوژن واقعاً به همان اندازه که گفته می‌شود در جوانسازی موفقیت‌آمیز است، به خواندن ادامه دهید. این مقاله نحوه عملکرد درمان پلاسما و مزایای آن را روشن می کند.
پلاسما پن فیوژن چیست؟ مزایای آن چیست؟

پلاسما پن فیوژن یک درمان غیر تهاجمی است که از انرژی نور برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند و سپس به سفت شدن بیشتر پوست کمک می کند. انرژی نوری که در درمان استفاده می شود پلاسما نامیده می شود. پلاسما پن فیوژن در این درمان بسیار موثر تلقی می شود. زیرا برای رفع شلی و افتادگی پوست ساخته شده است و بسیاری از روش های زیبایی نیز می توانند از آن بهره مند شوند. این روشی راحت و بدون درد برای رسیدگی به بسیاری از مسائل ارائه می شوند و اغلب به عنوان جایگزین روش های جراحی نیز توصیه می شود.

چگونه کار می کند؟

پلاسما پن فیوژن از انرژی الکترومغناطیسی برای تحریک تولید کلاژن در پوست استفاده می شود. کلاژن اصلی ترین پروتئین ساختاری پوست است و تولید آن با افزایش سن، کاهش می یابد. این کاهش در تولید کلاژن منجر به از دست دادن استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست شده و پوست را پیرتر نشان می‌دهد. پلاسما پن فیوژن از انرژی الکترومغناطیسی استفاده کرده که از یک ابزار کوچک دستی ساطع می شود تا تولید کلاژن در پوست را تحریک کند. انرژی الکترومغناطیسی از طریق یک سری پالس‌های کنترل‌شده به مولکول‌های کلاژن کمک می‌کند تا با هم جمع شوند و ماتریس‌های ضخیم‌تر و متراکم‌تری تشکیل دهند.
کاری که پلاسما پن فیوژن می تواند انجام دهد
۱- پوست شل را با پلاسماسفت کنید

قلم پلاسما می تواند به سفت شدن پوست شل روی صورت، گردن و بدن کمک کند. نواحی محبوب برای درمان عبارتند از: صورت، پلک ها، زیر چشم ها، زیر چانه، گردن و دست ها. همانطور که در بالا ذکر شد، قلم پلاسما تولید کلاژن را تحریک می کند، که پروتئین ساختاری اصلی در پوست است. این تحریک منجر به ضخیم تر شدن فیبرهای کلاژن می شود که به سفت شدن پوست شل کمک می کند.این درمان همچنین می تواند به ساخت کلاژن در پوست و جلوگیری از تخریب کلاژن های جدید کمک کند. این به جوان ماندن پوست با ظاهری سفت و چاق کمک می کند.
۲- بهبود رنگ پوست

پلاسما پن فیوژن می تواند به بهبود رنگ پوست کمک کند و ظاهری یکدست تر به پوست بدهد. با درمان های منظم به کاهش ظاهر لکه های تیره و لکه های پیری کمک می کند.
۳- کاهش خطوط و چین و چروک

درمان پلاسما به کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط روی صورت و سایر قسمت های بدن کمک می کند. این به بازگرداندن ظاهر جوان‌تری که افراد هنگام دریافت درمان‌های پیری پوست به دنبال آن هستند، کمک می‌کند.

https://dermisteb.com/%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%85/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 23 چهارشنبه 28 دی 1401 نظرات (0)

پوست بزرگترین عضو بدن که نقش دفاعی از بدن دارد عضوی که می تواند بدن را از هر گونه آلودگی حفظ نماید. به همین بابت این جز از بدن همواره در معرض آلودگی های بسیاری بوده که می تواند در سلامتی آن نیز موثر باشد و زیبایی آن را به خطر بیاندازد. اما ما در این مطلب سعی داریم نکاتی در مورد چگونگی درخشش طبیعی پوست در خانه را به شما توضیح دهیم. این نکات همان چیزی هستند که برای حفظ سلامت و درخشندگی پوست خود به آن نیاز دارید! پس تا انتها همراه باشید.

۱. دو بار در روز پوست خود را تمیز کنید

هر روال مراقبت از پوست برای پوستی درخشان با یک چهره تمیز شروع می شود. پوست شما برای از بین بردن بقایای آرایش، چربی اضافی، کثیفی و سلول های مرده پوست به یک پاک کننده خوب نیاز دارد. شما بااین کار تمام آلودگی و سموم اضافی را از منافذ پوست پاک کرده و راه را برای تنفس پوست واکسیژن رسانی باز می کنید.
۲. بعد از پاکسازی از تونر استفاده کنید

هنگامی که بیش از حد شست و شو و اسکراب می کنید، pH پوست خود را مختل می شود. پوست شما به طور طبیعی دارای pH 5-6 است که کمی اسیدی است. استفاده از پاک کننده ها و اسکراب ها آن را قلیایی تر می کند. استفاده از تونر pH پوست شما را متعادل می کند. تونرها دارای ترکیبات تسکین دهنده ای مانند آلوئه ورا و خیار هستند که نه تنها به حفظ این pH کمک می کنند، بلکه به پوست شما را نیز به شدت آبرسانی می کنند.

۳. پوست را دو بار در روز مرطوب کنید

مرطوب کردن پوست یک کار طاقت فرسا است، اینطور نیست؟ شاید نه! خشکی بیش از حد یا چرب بودن بیش از حد ممکن است به دلیل عدم رطوبت کافی باشد. این به نوبه خود می تواند باعث انواع مشکلات پوستی از جمله آکنه شود. مرطوب نگه داشتن پوست به بازیابی و جلوگیری از از دست رفتن آب از پوست کمک می کند. به علاوه، باعث می شود پوست شما نرم و سالم به نظر برسد.

۴. از ضد آفتاب استفاده کنید

برای محافظت از پوست در برابر آفتاب به کرم ضد آفتاب نیاز دارید . قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید می تواند پوست شما را کدر جلوه دهد و باعث برنزه شدن و علائم اولیه پیری شود. اشعه ماوراء بنفش بر صافی پوست شما تأثیر می گذارد و بر درخشندگی آن تأثیر می گذارد.

۵. حتما هفته ای یکبار لایه برداری کنید

سلول های مرده پوست با لایه برداری از بین می روند. لایه بردارها به اشکال مختلف فیزیکی، شیمیایی و آنزیمی وجود دارند. حتما هفته ای یکبار صورت خود را اسکراب کنید تا از شر پوست مرده خلاص شوید.

با استفاده از لایه بردارهای شیمیایی می توانید ظاهر پوست خود را بهبود ببخشید . با شکستن پیوندهای بین کراتینوسیت ها، آنها به کاهش مقدار کراتینوسیت ها کمک می کنند که به نوبه خود منجر به کاهش میزان ملانین می شود. کاهش میزان ملانین تولید شده به پوست شما درخشندگی سالم و جوانی می بخشد. بنابراین، اگر به این فکر می کنید که چگونه در یک هفته به طور طبیعی پوستی درخشان داشته باشید، هفته ای یک بار از لایه بردار استفاده کنید.
۶. هیدراته بمانید

درصد بسیار زیاد بافت پوست را آب ها تشکیل می دهند. ازهمین رو پوست شما در صورت از دست دادن آب مستعد آسیب است. اگر هر روز ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید، شگفت زده خواهید شد که چقدر پوستتان زیبا می شود! هنگامی که آبرسانی می شود، پوست شما نه تنها می درخشد، بلکه احساس نرمی و لطافت نیز می کند.

۷. از غذاهای مغذی پوست استفاده کنید

اگر میوه ها و سبزیجات زیاد بخورید، بدن شما ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بیشتری دریافت می کند. در عوض دوری از غذاهای فرآوری شده غرق در مواد نگهدارنده و خوردن چربی های سالم مانند روغن ماهی، ممکن است به ظاهری سالم تر منجر شود.

۸. خواب شبانه را به تعویق نیندازید

خواب کافی به گردش سلولی کمک می کند. سعی کنید هر شب ۷ تا ۸ ساعت بخوابید. کم خوابی می تواند باعث پف چشم و سیاهی زیر چشم شود. پوست از پروتئینی به نام کلاژن ساخته شده است. خواب کافی باعث تحریک تولید کلاژن می شود. در نتیجه پوست شما جوان تر و حجیم تر به نظر می رسد.

۹. مصرف کافئین خود را کاهش دهید

وقتی بیش از حد کافئین مصرف می کنیم، بدن ما بیش از حد معمول آب از دست می دهد. این باعث کم آبی پوست ما می شود و توانایی آن برای دفع سموم از بدن را کاهش می دهد. اگر می خواهید پوستی سالم داشته باشید، سعی کنید مصرف کافئین خود را کاهش دهید.

۱۰.به طور منظم تمرین کنید

یک تمرین خوب کمک می کند تا پوست کدر و خسته روشن تر و سالم تر به نظر برسد. ورزش گردش خون را تقویت و اندورفین ترشح می کند تا به پوست شما درخشندگی سالم بدهد.

۱۱. کوتاه‌تر دوش بگیرید

شما می توانید با استفاده از گرما و بخار که باعث ترشح سموم می شود، منافذ پوست را باز کنید. اما اگر برای مدت طولانی از آب گرم استفاده کنید، پوست خشک و کدر خواهید داشت. پوست خود را زیاد در معرض آب داغ قرار ندهید.

https://dermisteb.com/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%b4%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%aa-11-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 17 چهارشنبه 28 دی 1401 نظرات (0)

یکی از ناراحت کننده ترین موضوعات در زندگی انسان این است که پوست همیشه به طراوت و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند و با بالا رفتن سن مشکلات بسیاری برای آن ایجاد می‌شود. یکی از مهم‌ترین مشکلات پوست در سنین پیری، کاهش کلاژن است که باعث افتادگی، ایجاد چین و چروک و کاهش حجم آن در لب‌ها و گونه‌ها می‌شود. پزشکان پوست امروزه توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای جوانسازی پوست ایجاد کنند. این روش‌ها معمولاً به دو دسته تهاجمی و درمان های غیر تهاجمی پوست تقسیم می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح روش‌های جوانسازی پوست با درمان های غیر تهاجمی پوست بپردازیم. درمان‌های غیرتهاجمی راهی میانبر برای استحکام پوست های افتاده هستند. خوشبختانه این روز ها با پیشرفت علم پزشکی و بروز شدن دستگاه های جوانسازی، این امکان را به افراد می دهد تا بدون کمترین احساس درد حتی در سنین بالا نیز پوستی جوان و کشیده را تجربه نمایند.
درمان های غیر تهاجمی چیست ؟

جوانسازی غیر تهاجمی پوست به معنای استفاده از روش‌های بدون نیاز به جراحی به منظور افزایش زیبایی پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن می‌باشد. استفاده از این روش‌ها برخلاف روش‌های تهاجمی مزایای بی شماری را برای زیباجویان به همراه خواهد داشت و امکان بازیابی زیبایی با استفاده از هزینه‌های کم‌تر را فراهم کرده است. تا جایی که این روز ها از روش های متعدد آن به عنوان جایگزین بسیار عالی برای جراحی تهاجمی نیز بهره می گیرند. شما روش های نوین غیر تهاجمی خطر عوارض جانبی رایج در درمان های تهاجمی را نخواهید داشت، اما از اثرات طولانی مدت آن بر روی پوست خود لذت خواهید برد.

درمان های غیر تهاجمی اغلب درمان‌های زیبایی با فناوری پیشرفته هستند که امواج نور، جریان‌ها یا پالس‌ها را به داخل پوست می‌فرستند. اینها شامل امواج اولتراسونیک ، میکروجریان، فرکانس رادیویی، فتوتراپی ، کرایولیپولیز و لیزر است. درمان‌های غیرتهاجمی پوست با تمام مزایای خود به خصوص از آنجا که ایمن‌ تلقی می‌شوند از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست نیز به شمار می روند. پس اگر شما هم قصد دارید تا با یکی از روش های غیرتهاجمی به جوانسازی پوست خود بپردازید، به ادامه مطلب بروید تا دقیقاً بدانید که بهترین روش غیرتهاجمی سفت کردن پوست برای شما چیست؟
مزایای استفاده از درمان های غیرتهاجمی پوست برای صورت و بدن چیست؟

معمولاً این درمان‌ها در مقایسه با جراحی تهاجمی بدون درد هستند، دوره‌های نقاهت کوتاه و بدون عوارض یا حداقل عوارض جانبی دارند. درمان های غیرتهاجمی مختص به پوست خاصی نیست و انواع پوست می توانند به جوانسازی پوست خود بپردازند.
 تفاوت این موارد با استفاده از درمان های ضد پیری یا خشکی پوست در خانه چیست؟

برای شروع، محصولات مورد استفاده دارای درجه حرفه ای هستند، یعنی نمی توان آنها را در فروشگاه خریداری کرد یا توسط افرادی که متخصصان آموزش دیده نیستند استفاده کرد. آنها بسیار قوی تر هستند به طوری که مواد فعال می توانند به عمق بیشتری از پوست نفوذ کنند.

غیرتهاجمی بودن

از جمله ویژگی مهم روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست عدم نیاز به جراحی می باشد که این مسئله خود عدم نیاز به بیهوشی و مسائل مربوط به آن ، بستری شدن ، بخیه کردن ، جای اسکار ، دوره‌ی نقاهت و مراقبت های شدید و دقیق پس از عمل را مرتفع می سازد .

عوارض کمتر

در روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست به دلیل عدم انجام جراحی ، زخم و بیهوشی که خود تاثیرات سوئی بر سلامت فرد دارد ، عوارض موقت و بسیار کمتری در مقایسه با عمل های جراحی خواهد داشت .

● مشاهده ی نتیجه ی حاصل :

اگر چه مشاهده ی نتایج کامل از بکارگیری روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست ممکن به چند روز زمان نیاز داشته باشد اما با استفاده از روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست می توان نتایج اولیه را بلافاصله پس از انجام عمل مشاهده نمود .

● راحتی بیمار پس از انجام عمل جوانسازی پوست

به دلیل عدم انجام جراحی در روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست ، فرد بلافاصله پس از انجام عمل ، بدون نیاز به گذراندن استراحت در منزل می تواند به فعالیت های روزانه ی خود بپردازد .

● عدم نیاز به مراقبت های شدید پس از انجام عمل

در درمان های غیرتهاجمی جوانسازی پوست ، به دلیل عدم انجام جراحی ، ایجاد زخم و پانسمان کردن ؛ نیازی به مراقبت خاصی پس از عمل نبوده و به راحتی فرد می تواند با مراقبت های ساده و راحت به نتایج مطلوبی از عمل دست یابد .

● هزینه کمتر

هزینه انجام عمل های غیرتهاجمی جوانسازی پوست در مقایسه با روش های جراحی به دلیل عدم نیاز به بیهوشی و بستری شدن بسیار کمتر خواهد بود و طی جلسات لازم فرد می تواند نتیجه ی دلخواه از روش های جوانسازی پوست را بدست آورد. 

بهترین درمان های غیرتهاجمی کدامند؟

۱.درمان های غیر تهاجمی پوست شماره ۱هیدروفیشیال :

هیدروفیشیال شامل پاکسازی عمیق و آبرسانی است که آن را برای افرادی که مستعد آکنه هستند یا کسانی که پس از درمان پوست خشک هستند عالی می کند. این روش شامل یک پاکسازی عمیق و لایه برداری با استفاده از یک دستگاه خاص است و به دنبال آن یک کوکتل آبرسان و مغذی از سرم ها به پوست می رسد. پوست شما کاملاً تمیز و هیدراته می شود و درخشش سالمی دارد.

پیشنهاد ما تهیه دستگاه هیدروفشیال ۷ کاره است. این دستگاه با ۶ عملکرد مختلف و حرفه ای کار پاکسازی و شستشوی عمیق منافذ، لایه برداری و کاهش اسکار، افزایش رطوبت و آبرسانی، لیفت و جوانسازی صورت را انجام می دهد.

https://dermisteb.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%aa%d9%87%d8%a7/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 26 چهارشنبه 28 دی 1401 نظرات (0)

روغن رزماری روغنی پرکاربرد که از دیرباز تاکنون در طبخ انواع غذا استفاده شده و از طرفی در درمان بسیاری از بیماری های پوستی هم نقش پر رنگی نیز داشته است. فواید شگفت انگیز رزماری در زیباسازی پوست و موها بسیار است. اما باید چگونه از رزماری برای تقویت و رشد موهای خود استفاده کنید؟ بیایید از طریق این مقاله دریابیم که در آن همه چیز را در مورد این روغن جادویی به شما می گوییم و چگونه می توانید آن را در رژیم موهای خود بگنجانید.
نکات استفاده از روغن رزماری برای مو

شما تصمیم گرفته اید از روغن رزماری برای رشد مو استفاده کنید. عالی! اما چند کلمه احتیاطی وجود دارد که مایلیم قبل از شروع مطلب برای درک تمام مزایای این روغن به شما بگوییم. نکات زیر را در نظر داشته باشید:

روغن بیش از حد به پوست سر خود نزنید زیرا باعث تحریک پوست می شود.
آن را مستقیماً یا بدون رقیق کردن ابتدا با روغن حامل استفاده نکنید، اگر به چشم شما رفت، فوراً آن را بشویید.
اگر سوزش ادامه داشت، با پزشک مشورت کنید.
اگر شما یک زن باردار یا شیرده هستید، قبل از استفاده از روغن با پزشک خود مشورت کنید.
اگر به طور کلی به چیزی یا به داروهای خاصی حساسیت دارید، ابتدا یک تست انجام دهید. همچنین بهتر است ابتدا از پزشک خود بپرسید.
کاربرد روغن رزماری برای مو:

۱. به عنوان نرم کننده استفاده کنید

همانطور که اشاره کردیم روغن رزماری یک نرم کننده خوب مو است. برای تقویت و تغذیه بیشتر می توان آن را به نرم کننده مو اضافه کرد. همچنین می توان آن را به لوسیون ها یا کرم ها اضافه کرد تا پوست سالم تر و نرم تر شود.

۲. به عنوان روغن مو استفاده کنید

مانند هر اسانس دیگری، روغن موی رزماری برای رشد مو نیز باید با روغن حامل مخلوط شود و سپس استفاده شود. می توانید از هر یک از روغن های حامل معمولی مانند روغن نارگیل یا حتی روغن جوجوبا استفاده کنید.

۳. به عنوان شامپو استفاده کنید

می توانید در شامپو حدود ۵ قطره روغن رزماری را مخلوط کنید. تا هر زمان که به شستشوی موی خود پرداختید از فواید شگفت انگیز این روغن نیز بهره مند شوید.
فواید استفاده از روغن رزماری برای مو

این روغن عمدتاً برای تقویت رشد مو و رفع تیرگی مو شناخته شده است. در محیط آلوده امروزی و سبک زندگی پرشتاب، مسائلی مانند آسیب رادیکال‌های آزاد و خشکی ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و انتخاب بد سبک زندگی، مواردی هستند که باید با آنها برخورد کرد. در اینجا نگاه دقیق‌تری به فواید آن برای مو داریم.
۱.رشد مو را تقویت می کند

هنگامی که این روغن در ترکیب با سایر روغن های حامل برای ماساژ مو استفاده می شود، گردش خون را بهبود می بخشد و رشد مو را افزایش می دهد.
۲.پوست سر را تغذیه می کند

آیا می دانید روغن رزماری ارزش غذایی بالایی دارد؟ شناخته شده است که فولیکول های مو را تغذیه می کند، بنابراین درخشندگی خاصی به موی شما می بخشد.
۳. خاصیت ضد قارچی

التهاب می‌تواند روی موهای شما تأثیر منفی بگذارد، زیرا مواد آلرژی‌زا و آلاینده‌ها می‌توانند در پوست سر شما انباشته شده و رشد آن را متوقف کنند. استفاده از روغن رزماری برای مو بسیار عالی است زیرا ماهیت ضد قارچی دارد و نه تنها التهاب را تسکین می دهد بلکه به فولیکول های مو نیز قدرت می بخشد.
۴. حالت دهنده مو

روغن رزماری یکی از بهترین حالت دهنده های طبیعی برای مو در نظر گرفته می شود. درخشندگی و درخشندگی طبیعی به موهای وز می بخشد و آن را قابل کنترل می کند.

https://dermisteb.com/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86%db%8c-%d8%b4%da%af%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 17 چهارشنبه 21 دی 1401 نظرات (0)

آیا می توانیم با هایفو تراپی خط عمیق لبخند خود را ازبین ببریم؟ با افزایش سن، همه ما تا حدودی خطوط و چین و چروک های ظریف را تجربه می کنیم. برای بسیاری از افراد، این خطوط شامل خطوط خنده یا لبخند است که به آن چین‌های نازولبیال نیز گفته می‌شود. با افزایش سن و همچنین از دست دادن کلاژن نیز عمیق تر می شوند، که ممکن است برخی از افراد از دیدن آن نیز در آینه حس خوبی دریافت نکنند. به همین منظور اگر ترجیح می‌دهید پوستتان تا حد امکان صاف و جوان بماند، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه خطوط خنده را از بین ببرید یا از تشکیل آن‌ها در وهله اول جلوگیری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد خطوط خنده، عواملی که باعث ایجاد آنها می شوند و چندین گزینه درمانی که می توانید سعی کنید آنها را دور نگه دارید، ادامه مطلب را بخوانید.
خطوط خنده چیست؟

خطوط خنده یا خطوط لبخند چین و چروک هایی هستند که بین پایین بینی و گوشه های دهان ایجاد می شوند. اگرچه این چین‌ها بخشی طبیعی از پیری هستند و مضر نیستند، اما چین‌های بینی در برخی افراد عمیق‌تر از دیگران است و زمانی که این چین‌های صورت ظاهر می‌شوند ممکن است ناامیدکننده باشد.

شاید برای شما جالب باشد بدانید که خط لبخند برخلاف نام خود تنها ناشی از خندیدن یا لبخند زدن نیست. این چین‌ها معمولاً در طول زمان به دلیل از دست دادن طبیعی حجم ظاهر می‌شوند که با افزایش سن اتفاق می‌افتد، اما می‌توانند یک ویژگی ژنتیکی باشند که شما از دوران جوانی دارید. چین و چروک‌های عمیق‌تر با بالا رفتن سن ایجاد می‌شوند
آیا می توانیم از شر خطوط خنده در خانه خلاص شویم؟

اگر خطوط خنده برجسته ای دارید، بدون درمان زیبایی نمی توانید آنها را رفع کنید. اما می توانید سعی کنید روتین مراقبت از پوست خود را رعایت کنید تا پوست خود را صاف کنید، بافت را تا حدودی بهبود ببخشید.اما ما در ادامه مطلب قصد داریم تا روشی بسیار موثر در درمان و از بین بردن خط خنده را معرفی نماییم تا بتوانید در کمترین زمان با کمترین تحمل درد، این خطوط را از بین ببرید.
دستگاه جوان‌سازی و لیفتینگ پوست مدل مینی هایفو

هایفوتراپی یک روش درمانی بدون درد و غیرتهاجمی (عدم جراحی) ، برای سفت کردن و لیفت صورت است که به طرزمعجزه آسایی در طی چند جلسه از بین می برد. در این روش درمانی برای تحریک پوست به تولید کلاژن از امواج اولتراسوند با فرکانس بالا استفاده می‌شود که درنتیجه آن پوست سفت خواهد شد.

هایفو برای استفاده‌های زیبایی و جوا‌ن‌سازی پوست مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

کاهش چین و چروک پوست
کاهش پف زیر چشم
سفت کردن پوست بعد از لاغری
سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب (که به گردن بوقلمونی معروف است)
لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
از بین بردن خط خنده
از بین بردن چروک‌های پنجه کلاغی گوشه خارجی چشم
بهبود وضعیت خط چانه
صاف و سفت کردن پوست صورت
لیفت گردن
اصلاح طرح لبخند
قابل انجام برای تمام رنگ‌های پوست در هر زمان
هایفو تراپی بهترین دستگاه برای برطرف کردن خط لبخند

مزایای این دستگاه این است که لایه‌های عمیق‌تر پوست را مورد هدف قرار می‌دهد؛ از این‌رو اپیدرم و سطح پوست تحت تأثیر قرار نگرفته و آسیب نمی‌بیند. هیچ جراحت و زخمی با این درمان وجود ندارد که نیاز به بهبود داشته باشد و معمولاً بلافاصله می‌توانید فعالیت‌های روزانه و معمول خود را از سر بگیرید. ممکن است این روش برای همه مناسب نباشد به‌طورکلی هایفوتراپی برای افراد بالای ۳۰ سال که شلی خفیفی در پوست دارند جواب می‌دهد. افرادی که پوستی شل و منافذ باز زیادی روی پوست دارند ممکن است مراحل درمان آن‌ها طولانی‌تر شود.
هایفو تراپی یا لیفت صورت؟

هایفو در مقایسه با جراحی لیفت صورت هزینه و خطرات کمتری دارد، اما ماندگاری اثر آن کمتر است و ممکن است در طی سال‌های بعد از انجام هایفو به تکرار درمان نیاز داشته باشید. هدف اصلی از روش هایفو کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم.

https://dermisteb.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%ae/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 17 چهارشنبه 21 دی 1401 نظرات (0)

می دانید که آب و هوا تاثیر بسزایی در سلامت پوست دارد از همین رو با تغییر آب و هوا نیازهای این جزء از بدن نیز به طبع تغییر پیدا می کند. در نتیجه از همین رو روتین مراقبت از پوست در هر فصل نیز متفاوت با فصل قبل است. آب و هوای سرد خشن و هوای خشک داخل خانه در طول زمستان می تواند پوست را از حالت ایده آل خود خارج نماید. اما شما با رعایت نکاتی که در ادامه مطلب به آن می پردازیم می توانید از این نکات برای مراقبت از پوست در زمستان استفاده کنید تا بتوانید پوست خود را در تمام فصل سالم، مرطوب و زیبا نگه دارید.
نکات مراقبت از پوست در زمستان

مراقبت از پوست در طول زمستان فقط کمی زمان و تلاش بیشتری می طلبد زیرا شرایط برای سد محافظ حساس ما بسیار سخت است. پوست در معرض عناصر قرار می گیرد:رطوبت کم در آب و هوای سردتر رایج است و هر ثانیه رطوبت را از پوست می گیرد و در داخل خانه با حرارت خشک منفجر می شود. جای تعجب نیست که در طول این فصل پوست ما اغلب خشک، پوسته پوسته و دچار خارش شده و هنگامی که خشکی شروع می شود، پوست به راحتی می تواند ترک بخورد و خونریزی کند. این نکات به شما کمک می کند تا از این نتیجه ناخوشایند جلوگیری کنید و پوست خود را در طول ماه های زمستان سالم و شاد نگه دارید.
۱. رطوبتی که دارید را حفظ کنید!

روغن های طبیعی که پوست شما تولید می کند نیز به محافظت از آن و حفظ سلامت آن کمک می کند. بهتر است از حمام کردن و دوش گرفتن طولانی خودداری کنید و همچنین نباید به طور مکرر بدن خود را بشویید. زمانی که از آب گرم نه داغ استفاده می کنید. پس از حمام کردن یا دوش گرفتن، پوست مرطوب خود را خشک کرده و مرطوب کنید.

۲.رژیم غذایی صحیحی داشته باشید:

۶۰درصد رطوبت و شادابی پوست از طریق مواد غذایی تامین می شود. به همین بابت نوشیدن ۸ لیوان آب و مصرف میوه و سبزیجات فصل را فراموش نکنید. منابع بی‌نظیر ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند و این دقیقا چیزی است که پوست شما برای شاداب و سالم ماندن در هوای سرد به آن نیاز دارد.

۳. لایه برداری بیش از اندازه ممنوع!

لایه برداری بیش از اندازه پوست را مستعد به حساسیت،خارش وترک می کند؛ چراکه این کار سببب اختلال در غدد چربی می شود و غدد چربی پوست دست در مقایسه با پوست قسمت‌های دیگر، غدد چربی کمتری دارد. اینکار را به یکبار در هفته محدود کنید.

۴.هیدراته بمانید

رطوبت موجود در هوا باعث عدم ایجاد خشکی پوست، خارش، ترك خوردن می شود. بنابراین اگر یک رطوبت ساز سرد به مبارزه با پوست خشک می شتابد، آیا می تواند به اندازه کافی باعث کاهش چین و چروک نیز شود؟ بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست بیان کرده اند که مقدار رطوبت نسبی موجود بر روی هوا می تواند تاثیر مستقیم در زیبایی و سلامت پوست صورت داشته باشد. ما در این مقاله توضیحات کاملی را در باب شناخت بهتر دستگاه بخور و مقدار تاثیر گذاری آن بر پوست صورت را بیان می کنیم.

هوا سرد و خشک زمستان می تواند به راحتی به پوست ضربه وارد کند و باعث ایجاد انواع مشکلات شود. این به خصوص در مورد پوست صورت، لب ها و دست های شماست که بیشتر در معرض هوای خشک است. هوای خشک به راحتی ترک ها و چین و چروک های پوست را ایجاد و نمایان می کند. استفاده از کرم مرطوبت کننده نخستین اقدام است، کرم های مرطوب کننده مولکول های اکسیژن را در منافذ پوست به دام می اندازند و با چربی کنترل شده نیز از خروج آن ها نیز جلوگیری می نماید. اما می توانید با استفاده از بخور صورت به رطوبت و آبرسانی پوست خود کمک کنید.

رطوبت در پوست ما ممکن است تبخیر شود، اگر هوا به اندازه کافی خشک باشد. اساسا این بدان معنی است که وقتی هوا خشک تر از پوست شماست، مولکول های آب از اپیدرم (حاوی غلظت بالایی از مولکول های آب) خارج می شوند و به هوا (حاوی غلظت پایین تر مولکول های آب) برای رسیدن به تعادل وارد می شوند. این باعث می شود که رطوبت در پوست از بین برود. این انتقال رطوبت در طولانی مدت به افزایش چین و چروک و پیری زودرس پوست منجر می شود.

-------------------------------------------------------------------

https://dermisteb.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-4-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 22 چهارشنبه 21 دی 1401 نظرات (0)

غبغب در اثر جمع شدن چربی زیر پوستی در ناحیه بین چانه و گردن ایجاد می شود. معمولاً برخی افراد بیشتر در معرض این مشکل قرار دارند. در ادامه این بخش به رایج ترین دلایل ایجاد غبغب اشاره می شود. در حالی که بسیاری از ما دوست داریم وقتی در آینه نگاه می‌کنیم چهرهای بدون ایراد ببینیم برخی از ما بنا به دلایل مختلفی که در ادامه برای شما نیز بازگو خواهیم کرد. چربی‌های اضافی داریم که غبغب را ایجاد می‌کند که به اصطلاح به آن پری زیر دهنی نیز می‌گویند. غبغب می تواند به دلایل مختلفی از جمله عوامل ارثی، وزن، آناتومی و موقعیت راه هوایی ایجاد شود. اگر غبغب دارید و از آن ناراضی هستید، تنها نیستید طبق گفته انجمن جراحی پوست آمریکا، ۶۸ درصد از مردم به این معضل گرفتار هستند.

اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد چراکه شما می توانید در چند عرض یک روز آن ها را ازبین ببرید و چهره جدید خود را در آینه تماشا کنید و از زیبای آن نیز لذت ببرید.
غبغب چیست؟

غبغب در واقع مشکلی است که به دلیل تجمع چربی در ناحیه بین چانه و گردن ایجاد می شود. بسیاری از مردم بر این اعتقاد هستند که غبغب تنها در افراد دارای اضافه وزن و چاقی ایجاد می شود، اما باید بدانید که این موضوع می تواند ناشی از مسائل ژنتیکی و شل شدن پوست صورت باشد. از همین رو غبغب در افراد لاغر نیز ایجاد می شود. وجود غبغب می تواند چهره فرد را پیرتر نشان دهد و زیبایی های صورت فرد را پنهان کند. اکثر افرادی که غبغب دارند به دنبال راهی برای درمان آن هستند.
روش های شگفت انگیز رفع غبغب

جراحی غبغب چیست؟ جراحان پلاستیک از روش‌های مختلفی برای برداشتن غبغب استفاده می‌کنند. این روش ها عبارتند از:

لیپوساکشن: این روش چربی های زیر پوست را از بین می برد و چانه و گردن را می تراشد . لیپوساکشن معمولاً فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد تا ناحیه عمومی را بی حس کند.

لیفت صورت و گردن: این جراحی به پزشکان اجازه می دهد تا چربی و پوست شل و افتادگی اطراف چانه و گردن را از بین ببرند و چانه دوتایی را از بین ببرند.
چطور غبغب را از بین ببریم؟

روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب وجود دارد. شما می توانید هم با روش های خانگی و انجام تمرینات غبغب خود را از بین ببرید و هم با کمک گرفتن از روش های غیر تهاجمی و جراحی از شر این مشکل خلاص شوید. در ادامه به چند روش از بین بردن غبغب اشاره شده است.

۱- عقب جلو کردن فک پایین، بهترین ورزش برای از بین بردن غبغب

ورزش می تواند چربی اضافه را از بین ببرد و از همین رو برای رفع غبغب بسیار مؤثر و مفید است. برای انجام این تمرین باید سرتان را صاف و کمی متمایل به بالا بگیرید. حال همان طور که به روبرو نگاه می کنید، فک پایین را تا جایی که می توانید به سمت بیرون فشار دهید. برای آموزش تصویری از بین بردن غبغب به این روش نیز باید درست همانند تصویر عمل کنید. ۱۰ ثانیه در این وضعیت بمانید و بعد به حالت عادی برگردید. این حرکت را حداقل ۱۵ بار در روز تکرار کنید.

۲-مصرف غذاهای مفید از راه های از بین بردن غبغب

شما می توانید برای از بین بردن غبغب از غلات کامل به جای غلات تصفیه شده استفاده کنید. سعی کنید برای درمان غبغب پروتئین های بدون چربی مثل مرغ و ماهی بخورید. مصرف غذاهای چرب و سرخ شده موجب چاق شدن صورت و ایجاد غبغب می شود. در طول روز از محصولات لبنی کم چرب استفاده کنید و مصرف قند و شیرینی را کاهش دهید.

۳- مصرف میوه و سبزی زیاد، بهترین روش از بین بردن غبغب

برای از بین بردن غبغب باید مصرف سبزیجات و میوه های سالم را افزایش دهید. سعی کنید روزانه ۴ وعده سبزیجات تازه و ۳ وعده میوه بخورید. این کار به سلامت بدن، جوان ماندن پوست و همچنین جلوگیری از چاقی کمک می کند و نقش مؤثری در رفع غبغب دارد.

۴- تمرین صورت ماهی بهترین روش از بین بردن غبغب

برای از بین بردن غبغب می توانید از تمرین صورت ماهی استفاده کنید. این تمرین موجب از بین رفتن چربی اضافه ناحیه صورت و کاهش غبغب می شود. برای این کار باید درست مثل زمان بچگی گونه های خود را داخل دهان جمع کنید و لب هایتان را مثل ماهی کنید. سعی کنید در این شرایط لبخند بزنید. هر بار ۵ ثانیه صبر کنید و سپس تا ۱۰ بار تمرین را تکرار نمایید.

https://dermisteb.com/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%ba%d8%a8%d8%ba%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a8%d8%b1%db%8c%d9%85/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 19 چهارشنبه 21 دی 1401 نظرات (0)

جوان کننده پوست، رفع تمام لک های صورت ازبین برنده آکنه وجای عمیق جوش ها دستگاهی نیست جز دستگاه هیدروفیشیال. همه می خواهند پوستی صاف، روشن و جوان داشته باشند؛ به همین بابت هر فردی راهی را برای رسیدن به این کار انتخاب می کند. برخی از افراد به دنبال روغن و انواع کرم های جوانساز هستند اما بعضی راه میانبر را برای این کارانتخاب می کنند، راهی سریع و آسان برای برگرداندن جوانی دوباره. اگر شناخت چندانی از دستگاه هیدروفیشیال ندارید با ما همراه باشید تا شما را با این دستگاه معجزه آسا در کلینیک های زیبایی نیز آشنا نماییم. پس با ما همراه باشید.
هیدروفیشیال:

سلامتی پوست نقش بسزایی در اعتماد به نفس فرد دارد زمانی که پوست سالم است، زیباتر به نظر می رسید . آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. اما شما می تواند با استفاده از راهکار هایی نیز این درمان را کوتاه نمایید.

هیدروفیشیال چگونه انجام می شود؟

هیدروفیشیال روشی غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای لایه برداری پوست استفاده می شود، و سپس منافذ را با سرم ها و مواد مغذی پوست پر می کند و باعث احیا و جوانسازی پوست می شود. قلم هیدرودرمی دارای چند سَری است. سری (Hydro-Derm) دارای یک لبه ساینده است و به آرامی پوست را لایه برداری می کند. سَری (Hydro-Extraction) دارای یک طراحی مارپیچ منحصر به فرد است که گردابی ایجاد می کند که در این جابجایی جوش های سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون می کشد و منافذ عمیق پوست را تمیز می کند. سَری هیدروفیشیال مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود.

مواد مغذی به لایه های عمیقی از پوست تزریق می شود در نتیجه میزان جذب سلولها در این روش در عمیق ترین لایه های پوستی ممکن صورت می گیرد. سرم های درمانی حاوی ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند. سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند. هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد.
از کجا بدانیم پوستمان کاندید مناسبی برای هیدروفشیال است؟

یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه مناسب بدن آن برای انواع پوست است.هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند.
رسیدن به نتیجه دلخواه چه مدت طول می کشد و چند جلسه درمانی لازم است؟

بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی، یکنواختی و شفافیت را در پوست خود احساس می کنند؛ اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این روش درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود. یک جلسه درمانی را معمولا کسانی انجام می دهند که می خواهند در یک مراسم خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان شفافیت بیشتری داشته باشد. اما ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، لکه های صورت، چین و چروک ها و .. بستگی به عمقشان ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی داشته باشند. بهبودی پوست طی گذشت هر جلسه افزایش می یابد. به کسانی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیندازند و پوستی سالم و شفاف داشته باشند، جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود. افرادی هم که کاملا دارای پوست تیره هستند و میخواهند آن را روشن کنند شاید این روش درمانی کاملا کارساز نباشد، آن ها می توانند روش درمانی مزووایت یا کرم پودر دائم را امتحان کنند، که با مشورت پزشک می توانند روش درمانی صحیح را انجام دهند.
هر جلسه هیدروفیشیال چقدر زمان می برد؟

هر جلسه هیدروفیشیال معمولا بین ۴۵ الی ۶۰ دقیقه طول می کشد.

https://dermisteb.com/%d9%87%db%8c%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d8%b4%db%8c%d8%a7%d9%84%d8%9b-%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8/

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 1,664
  • بازدید کلی : 4,052