loading...
فروشگاه محصولات مراقبت از پوست
تولید محتوا لوپاس بازدید : 18 دوشنبه 07 آذر 1401 نظرات (0)

سیب زمینی سرخ کرده
سیب زمینی سرخ کرده که از غذاهای موردعلاقه بسیاری از افراد بوده است. باید بگوییم این فست فود در بخش غذهای مضر قرار دارند، زیرا سرخ شده و شور هستند. در واقع به طور کل غذاهای سرخ شده در روغن در دمای بالا رادیکال های آزاد، تولید می کنند. این کار می تواند باعث آسیب سلولی به پوست شود. قرار گرفتن در معرض رادیکال های آزاد به دلیل عملی به نام پیوند متقابل، روند پیری را تسریع می کند.

خوراکی های یخ زده
شام‌های یخ‌زده که اغلب سرشار از سدیم هستند، می‌توانند منجر به عواقب شدید سلامتی شوند. در حالی که این وعده های غذایی ساده راحت هستند، می توانند منجر به فشار خون بالا شوند که با ایجاد چین و چروک پوست و لکه های پیری مرتبط است.

عسل یا میوه جایگزین شکر سفید
شکر از مواد غذایی است که متاسفانه در صدر جدول مواد اولیه اکثر خانواده ها قرار گرفته است .استفاده بیش از اندازه از این مواد اولیه توانسته به بروز مشکلات پوستی ناخواسته مانند آکنه نیز کمک نماید. زمانیکه سطح قند ما بالا می رود، این منبع مطمئن فرآیند پیری پوست تحریک می شود. اگر نور خورشید درگیر باشد، سرعت آن حتی بیشتر می‌شود. بنابراین، به جای خوردن بستنی در ساحل، میوه های تازه یخ زده یا بستنی بدون شکر را انتخاب کنید. همچنین در زمان هایی که وقتی هوس چیزی شیرین می کنید، به سراغ میوه یا شکلات تلخ بروید.

از لبنیات لذت ببرید
احساس متفاوتی در مورد لبنیات دارید؟ علم هم همینطور. برخی از آنها تغییرات پوستی مثبتی را از حذف لبنیات دیده اند. دیگران اصلاً تفاوت معنی داری را مشاهده نکرده اند.همه این موارد بستگی به شخص دارد. برای برخی، لبنیات ممکن است التهاب را در بدن افزایش دهد که منجر به استرس اکسیداتیو می شود. استرس اکسیداتیو یکی از دلایل اصلی پیری زودرس است. رژیم های کم لبنیات ممکن است از پوست در معرض آفتاب در برابر چین و چروک پوست محافظت کند.

https://dermisteb.com/%da%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%da%86%d8%b1%d9%88%da%a9-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 18 دوشنبه 07 آذر 1401 نظرات (0)

اگر پوست حساسی دارید یا نمی‌خواهید برای ماسک و شستشوی صورت هزینه‌های بالایی بپردازید، ماسک‌های تخم مرغی جایگزین بسیارعالی هستند. سفیده تخم مرغ سرشار از مواد مغذی است و قرن هاست که به دلیل خواص مغذی پوست استفاده می شود. آن ها اثر ضد پیری از خود نشان می دهند و می توانند به طور موثر به مبارزه با آکنه کمک کنند. این مقاله فهرستی از ماسک سفیده تخم‌مرغ برای شفافیت پوست، نحوه استفاده از آن‌ها و فواید آن‌ها را بررسی می‌شود.

ماسک سفیده تخم‌مرغ چقدر در زیباسازی پوست موثر هستند؟

متخصصان بر این باورند که مواد مغذی ضروری موجود در سفیده تخم مرغ به شما کمک می کند تا پوستی سالم و درخشان داشته باشید. سفیده تخم مرغ مملو از مواد مغذی مغذی است و همان چیزی است که پوست شما به آن نیاز دارد. تخم مرغ نیروگاه های تغذیه ای است و قرن هاست که در محصولات زیبایی استفاده می شود.

فقط یک سفیده تخم مرغ حاوی تقریبا ۴ گرم پروتئین و مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و فولات است. و این مواد مغذی هستند که به ویژه برای انواع پوست مفید هستند. برای پیری پوست، سفیده تخم مرغ می تواند به سفت شدن و سفت شدن پوست کمک کند. اگر منافذ بزرگ دارید یا پوست مستعد آکنه دارید، سفیده تخم مرغ به بسته شدن منافذ و خلاص شدن از تجمع های میکروبی نیز کمک می‌کند.

جوانسازی پوست با ماسک سفیده تخم‌مرغ
طبق بررسی و تحقیقات انجام شده دریافت شد که یک تخم مرغ حاوی ۶۹ پروتئین گوناگون می باشدبه همین دلیل دارای قدرت اعجاب انگیز در کاهش چین و چروک و بازسازی موقتی خطوط عمیق پوست دارد. سفیده تخم مرغ حاوی کلاژن و ویتامین A است که در جوانسازی پوست نقش بسزایی دارد . همچنین ناگفته نماندکه این مواد در تهیه محصولاتی که برای درمان اسکار و آفتاب‌سوختگی هستند استفاده می‌شود.

https://dermisteb.com/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%aa%d8%ae%d9%85%d9%85%d8%b1%d8%ba-%d9%88-%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b4%da%af%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 16 دوشنبه 07 آذر 1401 نظرات (0)

دلایل اصلی ایجاد خطوط خنده عبارتند از:

از دست دادن خاصیت ارتجاعی (کلاژن)
ازبین رفتن رطوبت و چربی بافت های پوست
پوست خشک
ژنتیک
سیگار کشیدن
آسیب خورشید( اشعه فرابنفش خورشید)

چگونه از خط خنده جلوگیری کنیم؟
برخی از علل خطوط خنده را می توان با عادات سبک زندگی سالم در بزرگسالی پیشگیری کرد. به عنوان مثال، می توانید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید تا از چین و چروک های مرتبط با آسیب های خورشید جلوگیری کنید.هیدراته نگه داشتن پوست شما نیز کمک زیادی می کند، چه در حال حاضر خطوط خنده داشته باشید یا نه .حتماً هر روز مقدار زیادی آب بنوشید تا پوستتان هیدراته شود و از نوشیدن بیش از حد کافئین یا الکل خودداری کنید .

گزینه های درمان دائمی خط خنده چیست؟
خوشبختانه با پیشرفت علم و همچنین صنعت پزشکی وقتی صحبت از خطوط لبخند می شود، گزینه های درمانی گوناگونی وجود دارد. پس نگرانی وحود ندارد. اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که برای این رفع این گزینه چه به دنبال گزینه های جراحی یا سایر روش های زیبایی باشید، بهتر است با یک متخصص پوست (متخصص پوست) یا جراح پلاستیک که در درمان چین و چروک آگاه و با تجربه است مشورت کنید.

برخی از گزینه های بدون نسخه در رفع این خطوط مانند OTC نیز وجود دارد، اگرچه این گزینه ها دائمی نیستند. ممکن است بخواهید گزینه های درمان چین و چروک زیر را با پزشک خود در میان بگذارید.

https://dermisteb.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%a6%d9%85%db%8c-%d8%ae%d8%b7-%d8%ae%d9%86%d8%af%d9%87/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 20 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

ویتامینD که گاهی اوقات به عنوان “ویتامین خورشید” نامیده می شود، یکی از شناخته شده ترین هورمون هایی است که توسط پوست ساخته می شود و نقش مهمی در بدن ایفا می کند.ویتامین دی هم ماده مغذی است که ما می خوریم و هم هورمونی که بدن ما می سازد. این ماده محلول در چربی است و یک عامل کمکی کلیدی است که به بدن کمک می کند کلسیم و فسفر را جذب و حفظ کند – که هر دو برای حمایت از استخوان سازی حیاتی هستند.

ویتامینD چگونه کار می کند؟

بدن ، ویتامین D را از نور مستقیم خورشید روی پوست تولید می کند، بنابراین کاهش قرار گرفتن در معرض آن منجر به کاهش تولید آن می شود. با این حال، علاوه بر مکمل آن، این ویتامین را نیز می توان به فرمولاسیون های مراقبت از پوست اضافه کرد تا برای پوست مفید باشد و با کمک به رشد، ترمیم و متابولیسم سلول، نقش مهمی ایفا کند

ویتامینD و نقش آن در زیبایی پوست :

ویتامین D قهرمان گمنامی است که از پوست، مو و سلامت عمومی شما حمایت می کند. اکنون که روزهای سیاه زمستان در راه است، وقت آن است که ویتامین D را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنید

https://dermisteb.com/%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86d/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 21 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

کمبود خواب همیشه در ایجاد کیسه های دور چشم مقصر نیست. در واقع، کیسه‌های زیر چشم می‌توانند نشانه‌ای از افزایش سن باشند، زیرا با افزایش سن ساختارهای بافتی و ماهیچه‌هایی که از سبب مقاومت بافت های پوست شما می شود ، شروع به ضعیف‌تر شدن می‌کنند. قسمت کشیده پوست زیر چشم پف کرده و متورم می شونده و گاهی اوقات نیز تغییر رنگ هم یکی دیگر از نشانه های آن است. سایر دلایل ایجاد کیسه های زیر چشم عبارتند از: آلرژی های فصلی، سیگار کشیدن، عدم رسیدگی به بافت های زیر چشم یا صرفاً احتباس مایعات به دلیل خوردن یک وعده غذایی شور.

از آلرژی ها دوری کنید
اگر فکر می کنید آلرژی های فصلی ممکن است علت کیسه های زیر چشم شما باشد ، مکمل ها ممکن است کمک کنند. کوئرستین، یک فلاونوئید غنی از آنتی اکسیدان، به مهار آزاد شدن هیستامین در بدن کمک می کند و در نتیجه علائم آلرژی را کاهش می دهد.

چای کیسه ای
پس از تهیه یک فنجان چای گرم کافئین دار، استفاده از چای کیسه ای باقیمانده را برای کمک به مبارزه با پف چشم خود در نظر بگیرید. کافئین موجود در چای سبز، سفید و سیاه می تواند رگ های خونی را منقبض کند و وقتی کیسه های چای زیر چشم شما قرار می گیرد پف کردگی را کاهش می دهد.

قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید
اگر اهل آرایش هستید، قبل از خواب صورت خود را تمیز کنید. آرایش اضافی و خشک شده می تواند وارد چشم شما شود و منافذ شما را مسدود کند و باعث ایجاد پف (یا لکه های تیره) وحشتناک شود.

https://dermisteb.com/%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 22 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

یکی از ارزشمندترین فواید عسل، توانایی کشتن باکتری های روی پوست است که از دیرباز نیز از این ماده به عنوان التیام دهنده زخم در سراسر جهان استفاده میکردند . عسل با خواص ضدالتهابی در ترمیم بافت های آسیب دیده پوست، ناشی از کندن جوش و زخم نیز بسیار مفید است.

مطالعات تایید می کنند که عسل دارای اجزای متعددی است که سلامت پوست را تقویت می کند. در اینجا مروری بر خواص درمانی آن و اینکه چرا عسل برای پوست مفید است آورده شده است:

خواص ضد التهابی:

عسل زمانی که به صورت موضعی استفاده شود دارای اثر ضد التهابی قوی بوده که برای انواع بیماری های التهابی پوست از جمله اگزما، پسوریازیس و درماتیت آتوپیک مفید است.

مرطوب کننده و مرطوب کننده طبیعی:

عسل یک مرطوب کننده و مرطوب کننده طبیعی است. رطوبت را به عمق پوست جذب می کند و برای خشکی پوست و ضد پیری مفید است. سما مب توانید از ماده شیرین به عنوان یکمرطوبکننده خانگی برای لب های خود استفاده کنید.

عسل عمیقاً پوست را مرطوب و آبرسانی می کند.

https://dermisteb.com/%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b9%d8%b3%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/

خواص مرطوب کننده طبیعی عسل آن را به یک مرطوب کننده موثر تبدیل کرده است. فعالیت آنزیمی موجود در عسل، آن را قادر می سازد تا عمیقاً در پوست نفوذ کرده و آبرسانی به لایه های زیرین آن را به ارمغان بیاورد. این باعث می شود پوستی صاف و نرم تر با درخشندگی طبیعی داشته باشید.

عسل علائم پیری زودرس را کاهش می دهد.

عسل رطوبت را از هوا می گیرد و به پوست می چسباند. این آبرسانی اضافه به پوست درخشندگی و لطافتی شاداب و جوان می بخشد و باعث می شود خطوط ظریف و چین و چروک کمتر به چشم بیاید. عسل همچنین حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که با رادیکال های آزاد که یکی از دلایل اصلی پیری زودرس است، مبارزه می کند.

تولید محتوا لوپاس بازدید : 22 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)

یکی از مراحل مهم در روتین مراقبت پوست پاک کردن صورت در پایان روز است. بسیاری از خانم ها در ابتدای روز آرایش می کنند بنابراین پوست باید در پایان روز از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی پاک شود. از جمله سوالاتی که در این خصوص ممکن است با آن مواجه شویم این است که آرایش پاک کن ها را چگونه انتخاب کنیم ؟ قبل از خرید یک پاک کننده پوست چه نکاتی را باید بدانیم ؟ اگر آرایش چشمها را پاک نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

اهمیت آرایش پاک کن

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند محصولات پاک کننده صورت حاوی ترکیبات شیمیایی خطرناکی برای پوست هستند. این در حالی است که به عقیده متخصصان پوست، ترکیبات موجود در این محصولات، بی خطر هستند و ممکن است فقط در مواردی انفرادی برای برخی از افراد، دردسرساز شود.پدهای آرایش پاک کن از الیاف طبیعی یا پنبه های طبیعی و دستچین ساخته می شود تا با لطافت و مواد پاک کننده ای که به آن آغشته است، پوست شما را پاکسازی کند

اگر به پد آرایش پاک کن دسترسی ندارید، از جایگزین‌هایی مانند دستمال کاغذی استفاده نکنید. چرا که بافت این دستمال ها بسیار زبر است و ممکن است سطح پوست شما را دچار آسیب هایی جزئی کند. به علاوه دستمال کاغذی به دلیل نداشتن مواد مخصوص آرایش پاک کردن، نمی تواند پوست شما را کاملاً از آلودگی ها و آرایش پاک کند و میزانی از آلودگی روی پوست شما باقی خواهد ماند.

https://dermisteb.com/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 19 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)

پشت شما، درست مانند صورت شما دارای غدد چربی متعددی است که سبوم ترشح می کنند. همانطور که قبلاً می دانید سبوم عامل اصلی مسدود شدن منافذ پوست است. هنگامی که این منافذ مسدود می شوند، بستر مناسبی برای رشد باکتری های مولد آکنه فراهم می کنند. علاوه بر این، آکنه کمر نیز می تواند ناشی از لباس های تنگ ، عرق کردن، و محصولات موهای چرب باشد. آکنه پشت کمر یک بیماری شایع پوستی است یعنی آکنه پشت بیش از نیمی از افراد مبتلا به آکنه e را درگیر می کند) که درمان آن دشوار است. اما نگران نباشید، تعدادی درمان موثر وجود دارد.

تفاوت اصلی بین آکنه و آکنه در این است که آکنه وضعیتی است که صورت را درگیر می کند، در حالی که آکنه وضعیتی است که پشت را درگیر می کند. با این حال، هر دو بیماری ناشی از یک چیز هستند: منافذ مسدود شده . بنابراین اگر با آکنه پشت دست و پنجه نرم می کنید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که روی پاک نگه داشتن منافذ خود تمرکز کنید.

سعی کنید از محصولات زیبایی بدون روغن استفاده کنید
فشار روی کمر خود را از بین ببرید
پشت خود را مرتباً تمیز کنید
از درمان لکه های آکنه استفاده کنید
از کرم یا پماد دارویی استفاده کنید
برای مدت طولانی روی یک ملحفه نخوابید
برای مدت طولانی روی یک ملحفه نخوابید
لباس های خود را مرتب بشویید

---------------------------------------------------

https://dermisteb.com/8-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d8%b5%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%da%a9%d9%86%d9%87-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%da%a9%d9%85%d8%b1/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 24 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)

می دانید که پوست که از سه لایه تشکیل شده است که عبارتند از: ( لایه شاخی ((لایه محافظ بیرونی)، اپیدرم (سد بین بدن داخلی و محیط)، و درم (لایه داخلی پوست). پوست همچنین دارای غدد عرق (که رطوبت را تامین می کند)، غدد چربی و فولیکول های مو نیز می باشد. از طرف دیگر، پوست لب کمی متفاوت است. در حالی که پوست لب‌های شما نیز از سه لایه تشکیل شده است، لایه شاخی (لایه محافظ بیرونی) بسیار نازک‌تر است. به همین دلیل است که لب‌های شما قرمز به نظر می‌رسند، زیرا رگ‌های خونی در زیر لایه بیرونی نازک به راحتی مشخص هستند. اپیدرم نیز کمی نازک‌تر است، به این معنی که لب‌های شما کمتر قادر به تولید ملانین هستند و بنابراین بیشتر در معرض آسیب نور خورشید هستند که این بدان معناست که همیشه باید از بالم لب با SPF استفاده کنید. هر دوی این لایه‌های نازک‌تر، لب‌های شما را در معرض آسیب قرار می‌دهند.

فواید و مزایای استفاده از ماسک‌لب را بدانید

ماسک‌ لب دقیقاً مانند ماسک‌های ورقه‌ای عمل می‌کند که ما برای مراقبت از پوست صورت خود برای آبرسانی به پوست خود استفاده می‌کنیم. ماسک لب، لب های ما را هیدراته می کند و همچنین تغذیه و خاصیت ارتجاعی لب های ما را که اغلب لب ها به آن نیاز دارند، افزایش می دهد. ماسک‌ لب ها از مواد مختلفی تشکیل شده‌اند و بنابراین پیشنهاد می‌شود در زمان‌های مختلف بسته به نیاز لب در آن بازه زمانی از آن ها استفاده شود

چگونه از ماسک‌لب استفاده کنیم؟

استفاده از ماسک لب بسیار آسان است. فقط باید بسته را باز کنید و پچ ژل را روی لب های خود بمالید. برای تناسب، آن را روی لب و اطراف آن صاف کنید. آن را بر اساس مدت زمانی که در دستور عمل آن آمده است، روی لب های خود قرار دهید. در صورت امکان دراز بکشید و به حالت افقی در بیایید، زیرا این کار به جلوگیری از لیز خوردن ماسک کمک و اثر گذاری بیشتر آن کمک می کند. پس از برداشتن ماسک لب، بهتر است سرم یا ژل اضافی را روی پوست اطراف لب خود ماساژ دهید. یادتان باشد ماسک لب ها مانند ماسک های ورقه ای نیاز به آبکشی ندارند.

https://dermisteb.com/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9%d9%84%d8%a8/

تولید محتوا لوپاس بازدید : 26 دوشنبه 30 آبان 1401 نظرات (0)

پوست ناحیه چشم نازک‌تر و ظریف‌تر از سایر قسمت‌های بدن است. این بدان معناست که قادر به حفظ رطوبت نیست و بیشتر مستعد خشک شدن است. بخش مشکل اغلب شناسایی این است که دقیقاً چه چیزی باعث خشک شدن پوست زیر چشم شما می شود. این پوسته پوسته شدن می تواند به سرعت دچار خارش، تحریک، ترک خوردگی، قرمزی یا حتی تغییر رنگ شود. خشکی مزمن پوست نیز بر خاصیت ارتجاعی تأثیر گذاشته که در نهایت می تواند منجر به چین و چروک های زودرس شود

درماتیت تماسی

این امر زمانی ایجاد می شود که پوست شما با یک ماده محرک در محصولات مراقبت از پوست یا مراقبت از چشم شما تماس پیدا می کند. کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده، شستشوی صورت، ریمل و محصولات حالت دهنده – هر چیزی می تواند پوست شما را تحریک کند. اجتناب از محصولاتی که پوست شما را تحریک می کنند می تواند به درمان درماتیت تماسی کمک کند.

نحوه درمان و پیشگیری از خشکی پوست دور چشم

توجه: لطفا درهنگام استفاده به یاد داشته باشید که هیچ یک از این مواد وارد چشم شما نشود. همچنین، قبل از استفاده از زیر چشم، این داروها را روی بازو یا مچ دست آزمایش کنید زیرا خطر واکنش آلرژیک وجود دارد و می‌تواند در اطراف چشم خطرناک باشد.

https://dermisteb.com/%d8%ae%d8%b4%da%a9%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85-%d9%88-7-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%ad%db%8c%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%88/

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 1,695
  • بازدید کلی : 4,083