loading...
فروشگاه محصولات مراقبت از پوست
تولید محتوا لوپاس بازدید : 17 چهارشنبه 28 دی 1401 نظرات (0)

یکی از ناراحت کننده ترین موضوعات در زندگی انسان این است که پوست همیشه به طراوت و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند و با بالا رفتن سن مشکلات بسیاری برای آن ایجاد می‌شود. یکی از مهم‌ترین مشکلات پوست در سنین پیری، کاهش کلاژن است که باعث افتادگی، ایجاد چین و چروک و کاهش حجم آن در لب‌ها و گونه‌ها می‌شود. پزشکان پوست امروزه توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای جوانسازی پوست ایجاد کنند. این روش‌ها معمولاً به دو دسته تهاجمی و درمان های غیر تهاجمی پوست تقسیم می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح روش‌های جوانسازی پوست با درمان های غیر تهاجمی پوست بپردازیم. درمان‌های غیرتهاجمی راهی میانبر برای استحکام پوست های افتاده هستند. خوشبختانه این روز ها با پیشرفت علم پزشکی و بروز شدن دستگاه های جوانسازی، این امکان را به افراد می دهد تا بدون کمترین احساس درد حتی در سنین بالا نیز پوستی جوان و کشیده را تجربه نمایند.
درمان های غیر تهاجمی چیست ؟

جوانسازی غیر تهاجمی پوست به معنای استفاده از روش‌های بدون نیاز به جراحی به منظور افزایش زیبایی پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن می‌باشد. استفاده از این روش‌ها برخلاف روش‌های تهاجمی مزایای بی شماری را برای زیباجویان به همراه خواهد داشت و امکان بازیابی زیبایی با استفاده از هزینه‌های کم‌تر را فراهم کرده است. تا جایی که این روز ها از روش های متعدد آن به عنوان جایگزین بسیار عالی برای جراحی تهاجمی نیز بهره می گیرند. شما روش های نوین غیر تهاجمی خطر عوارض جانبی رایج در درمان های تهاجمی را نخواهید داشت، اما از اثرات طولانی مدت آن بر روی پوست خود لذت خواهید برد.

درمان های غیر تهاجمی اغلب درمان‌های زیبایی با فناوری پیشرفته هستند که امواج نور، جریان‌ها یا پالس‌ها را به داخل پوست می‌فرستند. اینها شامل امواج اولتراسونیک ، میکروجریان، فرکانس رادیویی، فتوتراپی ، کرایولیپولیز و لیزر است. درمان‌های غیرتهاجمی پوست با تمام مزایای خود به خصوص از آنجا که ایمن‌ تلقی می‌شوند از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست نیز به شمار می روند. پس اگر شما هم قصد دارید تا با یکی از روش های غیرتهاجمی به جوانسازی پوست خود بپردازید، به ادامه مطلب بروید تا دقیقاً بدانید که بهترین روش غیرتهاجمی سفت کردن پوست برای شما چیست؟
مزایای استفاده از درمان های غیرتهاجمی پوست برای صورت و بدن چیست؟

معمولاً این درمان‌ها در مقایسه با جراحی تهاجمی بدون درد هستند، دوره‌های نقاهت کوتاه و بدون عوارض یا حداقل عوارض جانبی دارند. درمان های غیرتهاجمی مختص به پوست خاصی نیست و انواع پوست می توانند به جوانسازی پوست خود بپردازند.
 تفاوت این موارد با استفاده از درمان های ضد پیری یا خشکی پوست در خانه چیست؟

برای شروع، محصولات مورد استفاده دارای درجه حرفه ای هستند، یعنی نمی توان آنها را در فروشگاه خریداری کرد یا توسط افرادی که متخصصان آموزش دیده نیستند استفاده کرد. آنها بسیار قوی تر هستند به طوری که مواد فعال می توانند به عمق بیشتری از پوست نفوذ کنند.

غیرتهاجمی بودن

از جمله ویژگی مهم روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست عدم نیاز به جراحی می باشد که این مسئله خود عدم نیاز به بیهوشی و مسائل مربوط به آن ، بستری شدن ، بخیه کردن ، جای اسکار ، دوره‌ی نقاهت و مراقبت های شدید و دقیق پس از عمل را مرتفع می سازد .

عوارض کمتر

در روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست به دلیل عدم انجام جراحی ، زخم و بیهوشی که خود تاثیرات سوئی بر سلامت فرد دارد ، عوارض موقت و بسیار کمتری در مقایسه با عمل های جراحی خواهد داشت .

● مشاهده ی نتیجه ی حاصل :

اگر چه مشاهده ی نتایج کامل از بکارگیری روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست ممکن به چند روز زمان نیاز داشته باشد اما با استفاده از روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست می توان نتایج اولیه را بلافاصله پس از انجام عمل مشاهده نمود .

● راحتی بیمار پس از انجام عمل جوانسازی پوست

به دلیل عدم انجام جراحی در روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست ، فرد بلافاصله پس از انجام عمل ، بدون نیاز به گذراندن استراحت در منزل می تواند به فعالیت های روزانه ی خود بپردازد .

● عدم نیاز به مراقبت های شدید پس از انجام عمل

در درمان های غیرتهاجمی جوانسازی پوست ، به دلیل عدم انجام جراحی ، ایجاد زخم و پانسمان کردن ؛ نیازی به مراقبت خاصی پس از عمل نبوده و به راحتی فرد می تواند با مراقبت های ساده و راحت به نتایج مطلوبی از عمل دست یابد .

● هزینه کمتر

هزینه انجام عمل های غیرتهاجمی جوانسازی پوست در مقایسه با روش های جراحی به دلیل عدم نیاز به بیهوشی و بستری شدن بسیار کمتر خواهد بود و طی جلسات لازم فرد می تواند نتیجه ی دلخواه از روش های جوانسازی پوست را بدست آورد. 

بهترین درمان های غیرتهاجمی کدامند؟

۱.درمان های غیر تهاجمی پوست شماره ۱هیدروفیشیال :

هیدروفیشیال شامل پاکسازی عمیق و آبرسانی است که آن را برای افرادی که مستعد آکنه هستند یا کسانی که پس از درمان پوست خشک هستند عالی می کند. این روش شامل یک پاکسازی عمیق و لایه برداری با استفاده از یک دستگاه خاص است و به دنبال آن یک کوکتل آبرسان و مغذی از سرم ها به پوست می رسد. پوست شما کاملاً تمیز و هیدراته می شود و درخشش سالمی دارد.

پیشنهاد ما تهیه دستگاه هیدروفشیال ۷ کاره است. این دستگاه با ۶ عملکرد مختلف و حرفه ای کار پاکسازی و شستشوی عمیق منافذ، لایه برداری و کاهش اسکار، افزایش رطوبت و آبرسانی، لیفت و جوانسازی صورت را انجام می دهد.

https://dermisteb.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%aa%d9%87%d8%a7/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 1,720
  • بازدید کلی : 4,108