loading...
فروشگاه محصولات مراقبت از پوست
تولید محتوا لوپاس بازدید : 35 سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

تاثیرات استفاده از ماسک زیر چشم و ماسک دور چشم

جوانسازی پوست دور چشم یکی از ضروری ترین اصول زیبایی صورت بوده که ممکن است که به دلایل مختلف سلامت خود را از دست دهد و به شکل ظاهری ما آسیب بزند. همه ما شاید دربرهه ای از زمان زندگی مان سیاهی دور چشم را تجربه و از بابت آن نگرانی وناراحتی زیادی را متحمل شده باشیم . پوست زیر چشم به دلیل این که نسبت به جاهای دیگر صورت نازک و بسیار حساس بوده عدم رسیدگی می تواند عوارض ناشی از آن را به آسانی بروز دهد و نشانه های پیری زود هنگام را در صورت تان به همراه داشته باشد. همچنین نباید فراموش کنیم که هرچه دیرتر به فکر پیشگیری باشیم به نسبت درمان آن سخت تر می شود.
عوامل مختلف در آسیب پوست اطراف چشم

افزایش سن

همانطور که در بالا گفته شد به دلیل حساسیت بالای ناحیه ی اطراف چشم ، اولین تاثیر و علائم پیری در آن جا شروع می شود.بالا رفتن سن و نور خورشیدو عوامل دیگر باعث پایین آمدن سطح کلاژن پوست شده و همچنین باعث کاهش رطوبت پوست اطراف چشم شده که این امر موجب از دست دادن خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست شده .

کمبود خواب

خواب در زندگی انسان نقش مهمی داشته که کاهش در ساعت خواب شبانه شما می تواند یکی از عوامل اساسی در ایجاد پف و گودی زیر چشم باشد . لازم به ذکر است اگر این عامل به صورت متداول تکرار شود می تواند زیبایی شما را در معرض خطر قرار دهد.

استرس عامل اساسی در گودی چشم

امروزه به دلیل فشار بالای زندگی که موجب استرس درانسان ها شده عوارض زیادی برای بدن و پوست داشته که می تواند به صورت پف و ورم ، سیاهی و گودی زیر چشم خود را نشان دهد.

قرار گرفتن در معرض خورشید

اشعه مضر UV که ازتابش خورشید ساطع می شود ؛ پیامدهای منفی زیادی بر روی بدن ما داشته. در صورت مواجه شدن پوست با نور خورشید و پرتوهای فرابنفش ، ملانین های موجود در بدن کار ملانین سازی را آغاز کرده که این واکنش باعث تیره شدن پوست می شود. بهتر است بدانید که ملانین در پوست اشعه های مضر را جذب کرده و از پوست محافظت می کند.

کمبود آب

آب در جوانسازی و مرطوب شدن پوست نقشی اساسی داشته که باعث طراوت و شادابی پوست شده زمانی که بدن شما دچار کمبود آب شده پوست ناخودآگاه کدر و خشک شده و باعث پوست پوست شدن شدید می شود .
برخی از عوامل دیگر که ما در به وجود آمدن آن نقش نداشته ایم

کمبود آنمی در بدن
مشکلات تیروئید
ژنتیک
نازک شدن پوست زیر چشم
آلرژی
مصرف الکل و سیگار

حال که راجب عوامل مختلف آسیب های پوست زیر چشم سخن گفتیم پس راه درمان چیست؟

جالب است بدانید که در قدیم هم از طلا و فواید آن برای درمان عوارض پوستی و شادابی آن کمک می گرفتند که کشور های مصر و ژاپن در این زمینه پیشتاز بوده اند. اگر شما جز آن دست از افرادی هستید که فکر می کنید طلا فقط برای زینت و تجمل گرایی است باید بگویم سخت در اشتباه هستید. امروزه از طلا در ماسک ها و انواع لوازم بهداشتی به طور وسیع بکار می برند تا از خاصیت های پنهان و ارزشمند آن بهرمند شوند.

با توجه به گفته های بالا ما به شما ماسک زیر چشم طلا هومای را پیشنهاد می کنیم این ماسک به دلیل خاصیت های فراوان ، تمام مسائل و مشکلات بالا را برای پوست شما برطرف می سازد . به جرات می توان گفت که این ماسک به دلیل مواد تشکیل دهنده مرغوبی که دارد می تواند برای انواع پوست ها اعم از خشک ، چرب و مختلط سازگار و مفید باشد و در شادابی و جوانسازی پوست بسیار شگفت انگیز و موثر عمل کند.

امروزه به دلیل فعالیت های زیاد در خارج از خانه و تماس پوست با ذرات مضر دود آلاینده ها و استفاده مدت زمان طولانی از لوازم آرایش ها که بعضا مواد اولیه تشکیل شده آن ها نامرغوب می باشد می تواند به پوست ظریف اطراف چشم ها آسیب زده و پوست را خسته کند . شما می توانید هنگام به اتمام رسیدن مشغله های روزانتان صورت خود را به طور کامل پاکسازی کرده و این ماسک را زیر چشم خود قرار داده و اجازه تنفس به پوست خود دهید.
خشکی پوست زیر چشم

شما در هر سنی می توانید خشکی پوست زیر چشم را تجربه کرده باشید و از داشتن چنین پوستی آزرده خاطر باشید اما با استفاده از ماسک دور چشم هومای دیگر شاهد چنین ماجرایی نخواهید شد. مهم نیست چند سال دارید شما با هر سنی می توانید از این ماسک پر خاصیت بهره ببرید. ذرات ریز طلا در این ماسک باعث رفع خشکی و مرطوب نگه داشتن پوست در زمان طولانی می شود..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 1,718
  • بازدید کلی : 4,106